فولاد خوزستان صفر- سپاهان صفر؛ توقف در اهواز صدر را از سپاهان گرفت

تیم فوتبال سپاهان با تساوی در زمین فولاد خوزستان صدرنشینی در جدول رده بندی لیگ برتر را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ورزشگاه: فولاد آرِنا اهواز

تماشاگر: ۱۳۸۰ نفر

فولاد خوزستان: شهاب گردان، وحید حیدریه، ایوب والی، عارف آقاسی، فرزاد جعفری، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، روح ‌الله سیف‌اللهی (۸۶- وحید نامداری)، محمد قاسمی‌نژاد، لوسیانو پریرا (۹۰+۲- میلاد بدرقه) و مهرداد هدایتیان (۶۰- امیرحسین باقرپور)

سرمربی: جواد نکونام

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن (۸۴- رضا میرزایی)، محمد محبی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، علی قربانی (۴۶- کی‌روس استنلی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: پیام حیدری

اخطار: عارف آقاسی (دقیقه ۱۵)، محمد قاسمی نژاد (دقیقه ۷۰) و وحید نامداری (۹۰+۳) از فولاد- گئورگی ولسیانی (دقیقه ۳۷)، مهدی کیانی (دقیقه ۳۷)، محمد محبی (دقیقه ۸۰) و کی‌روش استنلی (دقیقه ۸۰) از سپاهان

شرح بازی:

سپاهان که پس از دو برد در دو هفته ابتدایی لیگ در اولین آزمون سخت خود در لیگ نوزدهم در خانه فولاد به مصاف این تیم می‌رفت، در نیمه نخست بازی نسبتاً آرامی را ارائه داد و دو تیم چندان برای هجوم به دروازه رقیب و ایجاد موقعیت خود را آب و آتش نزدند. در این میان سپاهان دو موقعیت و فولاد یک موقعیت ایجاد کردند که راهی به دروازه‌ها پیدا نکرد تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

سپاهان در آغاز نیمه دوم با به زمین آمدن کی‌روش استنلی ریتم هجومی‌تری گرفت و با ارائه یک بازی تهاجمی سعی در گلزنی و پیش افتادن از میزبانش داشت. شاگردان امیر قلعه نویی که نسبت به نیمه اول خطرناک‌تر بازی می‌کردند اسیر بازی تدافعی فولاد شدند تا در یک بازی سرد و کسل کننده دو تیم به تساوی بدون گل برسند.

سپاهان با توقف در این دیدار ۷ امتیازی شد و با توجه به پیروزی شهر خودرو در دیدار امشب مقابل ماشین سازی، صدر جدول از دست شاگردان قلعه نویی رفت تا پدیده با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۶- با اشتباه مدافعان فولاد در پاسکاری در خط دفاع توپ به محبی رسید و او پس از نفوذ به محوطه جریمه با پاس عرضی فرصت شوت زنی را برای نورافکن مهیا کرد اما ضربه زمینی او از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸- در گوشه محوطه جریمه، ضربه ایستگاهی وحید حیدریه به طرزی خطرناک نواخته شد که توپ با برخورد به تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸- شوت محکم محمد محبی از پشت محوطه جریمه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳- در یک رفت و برگشت فرصت شوت زنی خوبی برای نورافکن درون محوطه جریمه فولاد مهیا شد اما ضربه او در شلوغی محوطه جریمه با برخورد به مدافعان فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۳- پرتاب اوت بلند پورقاز در تیر اول با ضربه ولسیانی همراه شد اما توپ پس از برخورد به محبی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶- در یک ضد حمله پاس در عمق نورافکن فرصت تک به تک را نصیب شهباززاده کرد که ضربه نهایی مهاجم سپاهان با اثر گردان روی توپ راهی کرنر شد.

بهترین بازیکن:

در دیداری که اکثر بازیکنان درون زمین عملکردی در یک سطح داشتند شاید امید نورافکن بهترین بازیکن زمین بود.

کد خبر 389460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.