کاشت ۱۲ هزار گل فصلی در زرند در آستانه پاییز

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از آغاز عملیات کاشت ۱۲ هزار گل فصلی در فضاهای سبز این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد عبدالله‌زاده  با بیان اینکه توسعه فضای سبز در معابر و بوستان‌ها، زیبایی و حفظ طراوت فضای شهر را به همراه دارد، اظهار کرد: این سازمان همه  ساله در سه نوبت فصل بهار، ابتدای تابستان و ابتدای پائیز اقدام به گل‌کاری شهر با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری می‌کند که سومین مرحله آن در دست اقدام است.

وی یکی از وظایف شهرداری‌ها را زیباسازی و حفظ طراوت فضای شهری همزمان با آغاز فصل پاییز برشمرد و افزود: کاشت گل‌های فصلی و متنوع  همواره در سلامت روحی و افزایش نشاط شهروندان تاثیرگذار است، اما این مسئله در فصل خزان و کاهش سبزی محیط از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری زرند خاطرنشان کرد: توجه به علایق و سلایق شهروندان یکی از نکات مورد نظر این سازمان است تا با درنظر گرفتن آن زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری بیشتر فراهم شود.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه طرح گل‌کاری فضاهای شهری در دو مرحله انجام می‌شود، گفت: در فاز نخست این طرح بیش از شش هزار گلدان گل در فضاهای شهری کشت شد.

وی ادامه داد: در فاز دوم این طرح که از ۲۰ شهریور آغاز شد نیز بیش از شش هزار گلدان در باغچه‌ها، میدانگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کاشته می‌شود.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری زرند تصریح کرد: گونه‌های کاشته شده شامل انواع گل‌های داوودی، شب‌بو، میخک، گل‌کلم و همیشه‌بهار است.

کد خبر 389211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.