شرایط برای حضور بانوان در لیگ برتر فوتبال مهیا می‌شود

سخنگوی دولت گفت: خانم‌ها هم می‌توانند در همه بازی‌های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظه های اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهایی که رقابت‌های لیگ برتر به واسطه انجام بازی‌های تیم ملی کشورمان تعطیل شده است داستان "سحر" دختر علاقمند به فوتبال و مشکلاتی که برای او پیش آمده تبدیل به یکی از سوژه‌های اصلی فضای مجازی شده که توسط بازیکنان ملی‌پوش کشورمان هم در صفحات اینستاگرامی مورد حمایت قرار گرفت و پس از مرگش مجامع بین المللی را درگیر کرد تا جایی که فیفا به طور رسمی به این مسئله واکنش نشان داد و باشگاه آ اس رم لوگوی باشگاه خود را تغییر داد.

امروز  علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در واکنش فوت دختر آبی و هوادار فوتبال می گوید" موضوع مرحومه سحر خدایاری و حضور زنان در ورزشگاه‌ یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت های لازم مثل معبر، مکان، سرویس های جداگانه در همه ورزشگاه ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت ها را نداشته باشد".

وی ادامه می دهد "خانم‌ها هم می‌توانند در همه بازی‌های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظه های اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی ها رفع شود".

باید دید طبق گفته سخنگوی دولت حضور بانوان در ورزشگاه ها عملی می شود؟ و چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

کد خبر 389082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.