ساماندهی بازار ماهی‌فروشان بوشهر

سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر از ساماندهی بازار ماهی‌فروشان این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی عالی‌پور اظهار کرد: بازار ماهی‌فروشان شهر بوشهر از جمله بازارهای شهر است که روزانه پذیرای هزاران شهروند بوشهری و مسافرانی است که از نقاط مختلف استان و خارج از استان برای خرید ماهی و میگو به آن مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازار ماهی‌فروشان از نمادهای شهر بوشهر است، عنوان کرد: رفع مشکلات این محل در دستور کار واحد خدمات شهری شهرداری قرار دارد.

سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر تصریح کرد: به منظور بر طرف شدن مشکلات موجود در محوطه بازار ماهی‌فروشان از جمله مشکل ساماندهی و دفع پساب، جانمایی مخازن زباله، کف‌سازی محوطه بازار، آسفالت کوچه مجاور و جمع‌آوری پسماندهای بازار ماهی‌فروشان، بررسی‌های لازم انجام شده تا با تمهیداتی که در نظر گرفته می‌شود در آینده نزدیک وضعیت این محل بهبود یابد.

عالی‌پور افزود: از آنجا که شرایط نگهداری آبزیان خاص و رعایت مسائل بهداشتی در آن از اهیمت زیادی برخوردار است و این موضوع با سلامت جامعه ارتباط دارد، بهسازی و پاکسازی محیط بازار ماهی‌فروشان با در نظر گرفتن مسائل و نکات بهداشتی و همچنین مسائل زیباسازی برای مجموعه مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: بعد از بازدید از وضعیت بازار ماهی‌فروشان بوشهر، سازمان مدیریت پسماند شهرداری، مخازن زباله را در محل این بازار نصب کرد.

کد خبر 389065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.