لزوم سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر اهمیت سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: اتلاف وقت مردم، حق‌الناس است و باید برای سرعت بخشیدن به سفرهای زائران اربعین حسینی، تمام خدمات و امکانات را به خدمت بگیریم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا با تاکید بر اهمیت سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: اتلاف وقت مردم حق‌الناس است و باید برای سرعت بخشیدن به سفرهای زائران اربعین حسینی، تمام خدمات و امکانات را به خدمت بگیریم که این امر، هم خدمت به مردم و ثواب اخروی است و هم خدمتگراران به نوعی در زیارت اربعین سهیم خواهند بود.

 وی افزود: حماسه اربعین به یمن حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هر سال شکوه ، عظمت و وسعت بیشتری می‌یابد، بنابراین به همان نسبت، باید امکانات و خدمات نیز توسط دستگاه های مرتبط به ویژه خدمات جاده‌ای و تامین وسایل نقلیه عمومی برای زائران وایجاد تسهیلات در پایانه های مرزی افزایش یابد.

حسن نیا تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مشتاقان مکتب ابا عبدالله الحسین(ع) بهره بگیریم تا بتوانیم در پویایی این نهضت بی بدلیل بشریت،سهم و وظیفه انسانی و اداری خود را ادا کنیم.

کد خبر 388994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.