لامپ‌های بلوتوث‌دار "فیلیپس" رونمایی شد

فیلیپس در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی امسال از محصولات جدید خانواده‌ Hue رونمایی‌ کرد که شامل لامپ‌های رشته‌ای سبک ادیسون، کلید هوشمند و نسخه ‌به ‌روز شده‌ لامپ هوشمند " Hue Go" است.

به گزارش ایمنا، شرکت فیلیپس با مجموعه‌ای از لامپ‌های جدید و محصولات مرتبط با روشنایی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ ظاهر شد. لامپ‌های رشته‌ای سبک ادیسون یکی از محصولات خانواده‌ Hue است. این لامپ‌های رشته‌ای LED که با فیلامنت پیچ‌خورده‌ای داخل یک حباب شفاف، ظاهری مشابه لامپ‌های کلاسیک سبک ادیسون دارد، درحقیقت لامپ‌های هوشمند مجهز به بلوتوث است که امکان روشن یا خاموش‌کردن و تنظیم شدت نور آن‌ها از طریق گوشی هوشمند وجود دارد.

فیلیپس با مجهزکردن لامپ‌های شمعی E12 و تمامی مدل‌های اخیر لامپ‌های سری Hue به اتصال بلوتوث، امکان کنترل آن‌ها را از طریق گوشی هوشمند بدون نیاز به هاب و Hue Bridge‌ فراهم کرده است. این لامپ‌ها از قابلیت اتصال به Hue Bridge نیز برخوردار است. شبکه‌ Zigbee مورد استفاده در این گجت برد بیشتری نسبت به بلوتوث داشته و استفاده از پل هیو (Hue Bridge) به‌همراه هاب، امکانات کنترلی متنوع‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لامپ‌های رشته‌ای هوشمند فیلیپس اکتبر امسال در سه سبک مختلف عرضه لامپ‌های A19 حبابی‌شکل به قیمت ۲۴،۹۹ دلار، لامپ‌های تیوبی ST19 به قیمت ۲۷،۹۹ دلار و لامپ‌های کروی‌شکل G25 به قیمت ۳۲،۹۹ دلار عرضه خواهد شد. سری جدید لامپ‌های Hue White GU10 و Hue Color Ambiance GU10 علاوه ‌بر تولید شار نوری بیشتر، در ابعاد کوچک‌تری نسبت به تولیدات سری قبل ارائه شده‌ است.

شرکت فیلیپس بسته‌بندی دوتایی این لامپ‌ها را سپتامبر آینده به قیمت ۹۹،۹۸ دلار به بازار عرضه خواهد کرد. قیمت فروش تکی این محصولات ۵۴،۹۹ دلار بوده و پک دوتایی لامپ‌های شمعی E12 نیز با قیمت ۳۲،۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

کد خبر 388869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.