واگذاری واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و موادغذایی اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از واگذاری مرحله نخست واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان خوارو بار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان خبر داد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ساماندهی صنف خواروبار و خشکبار از خیابان‌های جهاد، عبدالرزاق و ولی‌عصر(عج) و با توجه به مشکلاتی از نظر ترافیکی در این مناطق برای مردم ایجاد شده است، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی تصمیم به احداث مجموعه‌ای در میدان تره و بار برای ساماندهی این صنوف گرفت.

وی با بیان اینکه در فاز نخست ۴۵ سوله و دفتر کار در میدان مرکزی میوه و تره بار تأسیس شد که ۱۸ مورد آن از طریق برگزاری مزایده آماده واگذاری به متقاضیان به ویژه کسبه خیابان‌های جهاد، عبدالرزاق و ولی‌عصر(عج) است، افزود: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۶ شهریورماه سال جاری تا پایان وقت اداری مورخ هفتم مهرماه ۹۸ به دبیرخانه سازمان واقع در کنار گذرغربی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، حدفاصل خیابان‌های هشت بهشت و رکن الدوله، نبش کوچه احسان، پلاک پنج مراجعه و اسناد مزایده را دریافت کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴- ۳۲۶۸۳۶۰۱ و شماره همراه ۰۹۲۰۳۵۲۸۲۸۹ تماس بگیرند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ادامه داد: سایر شرایط نحوه واگذاری و مشخصات به طور کامل در اسناد مزایده اعلام شده که پیشنهاد دهندگان باید یک نسخه از آن را دریافت و با قید قبولی امضاء کرده و به همراه سایر مدارک و مستندات اعلامی به پیشنهاد خود ضمیمه و ارایه کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال پیشنهادات تا پایان وقت اداری مورخ هشتم مهرماه سال جاری است، گفت: واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و موادغذایی اصفهان (شامل سوله با کاربری انبار و دو واحد اداری) واقع در اصفهان، جاده اصفهان- نائین، جنب میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده واگذار می‌شود.

مجیری اظهار کرد: در فازهای بعدی سه لاین دیگر مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان به تعداد ۲۷ واحد به مزایده گذاشته می‌شود تا در نهایت برای فاز آخر ۶۶ واحد دیگر در میدان مرکزی میوه و تره بار با مشارکت بخش خصوصی احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: پایان پروژه مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان به ۱۱۱ واحد صنفی در میدان مرکزی میوه و تره بار ختم می‌شود.

 مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تاکید کرد: باتوجه به اینکه مجتمع واحدهای صنفی در میدان مرکزی میوه و تره بار قرار گرفته و از نظر امنیت و نزدیکی و دسترسی به راه‌های ارتباطی اصلی کشور به خصوص بندرعباس، تهران، شیراز، موقعیت جغرافیایی خوبی دارد، متقاضیان زیادی برای خرید این واحدها درخواست خود را اعلام کرده و در حال خرید اسناد مزایده هستند.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی خواروبار فعال در خیابان‌های جهاد، عبدالرزاق و ولی‌عصر(عج) پس از استقرار در مجتمع واحدهای صنفی در میدان مرکزی میوه و تره بار باید واحدهای قبلی را تعطیل کنند.

کد خبر 388862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.