گیتی پسند صدر نشین/ بازی ناتمام در اهواز

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی روز گذشته به پایان رسید که گیتی پسند با یک بازی زیبا توانست رقیبش را شکست دهد و به صدر جدول رده بندی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران روز گذشته (جممعه) با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در ادامه نتایج و خلاصه ای از هرکدام از این دیدارها را در ادامه می خوانید:

برد گیتی پسند طعم سن ایچ میداد

در حساس ترین دیدار هفته، تیم های اول و دوم جدول رده بندی در ورزشگاه فجر ساوه مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار حساس سن‌ایچ میزبان بازی را بهتر شروع کردد و دو بار از شاگردان بیغم پیش افتادند، اما تیم با تجربه گیتی پسند که راضی به افزایش دوباره فاصله با سن‌ایج نبود با درخشش سعید احمد عباسی و هتریک وی به برتری نزدیک چهار بر سه دست یافت و بعد از هفته ها به صدر جدول رده بندی صعود کرد. در این دیدار شاگردان اصغری مقدم در دقایق پایانی از سیستم پاورپلی بهره بردند و در این مدت یک گل زدند و یکی خوردند تا بازی در نهایت با حساب ۴-۳ به پایان برسد.

مصطفوی در خانه هم نبرد

در یکی از دیدارهای جذاب و با هیجان هفته تیم های هایپر شهر و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند. در این دیدار جذاب تیم مقاومت در نیمه اول تیم برتر بازی بود و با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفتند. هایپر نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و  با زدن دو گل کار را به تساوی کشاند تا نشان دهند راضی به از دست رفتن سه امتیاز ارزشمند بازی خانگی نیستند. مقاومتی ها با زدن گل سوم آب سردی بر پیکر تیم هایپر ریختند و تا انتها از این برتری حفاظت کردند تا سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را به حسابشان واریز کنند.

شروع طوفانی افضل با مسی ها

تیم فوتسال مس سونگون  بعد از گذر از یک هفته پرحاشیه و بعد از تغییر در کادر فنی موفق به شکست تیم ارژن شیراز شد. شاگردان علیرضا افضل در خانه مقابل ارژن شیراز مشکلی نداشتند و از همان ابتدا با دبل مهدی جاوید از حریف پیشی گرفتند و تا انتها برتری خود را حفظ کردند. در حالی که نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک تمام شده بود، در نیمه دوم هم هر دو تیم موفق به گلزنی شدند تا در نهایت مس با نتیجه ۴-۲ برنده شده و به سه امتیاز بازی دست یابد تا بعد از پایان مسابقات بین المللی حالا با تمرکز کامل به مسابقات داخلی دل ببندد.

بازهم اهواز، بازهم حاشیه

در یکی از پرحاشیه ترین دیدارهای هفته تیم حفاری میزبان محمدسیمای قم بود. شاگردان مراغی در نیمه اول موفق به زدن گل برتری شدند اما در لحظات پایانی محمدسیما توسط رضوی گل تساوی را زد تا دو تیم بدون برنده به رختکن بروند. در نیمه دوم هم قمی ها زودتر به گل رسیدند تا کار برای میزبان دشوار شود. این دیدار از حاشیه هم کم نداشت. بازی به دلیل قطع برق دیرتر شروع شد و در ادامه به دلیل اعتراض شدید هواداران به عملکرد داور در نیمه دوم روند بازی متوقف شد و داوران راضی به بازگشت و ادامه بازی نشدند تا این دیدار ناتمام باقی بماند.

در دیگر دیدار های هفته یازدهم نتایج زیر به دست آمده است:

شهروند ساری ۴ – آذرخس بندعباس ۲

فرش آرای مشهد ۲ – شاهین کرمانشاه یک

ستارگان ورامین ۵ – اهورای بهبهان ۴

کد خبر 388666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.