۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
شورای پنجم، پیشگام شفافیت

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از همه اعضای شوراهای شهر در سراسر کشور دعوت کرد در تکمیل و به روزرسانی محتوای وبسایت شفافیت مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهاره آروین در صفحه توئیتر خود نوشت: در نشست شورای عالی‌ استان‌ها، پایگاه اطلاع‌رسانی فراکسیون شفافیت این شورا آغاز به کار کرد؛ با همکاری کمیته شفافیت شورای شهر تهران، دستاوردهای تحقق شفافیت در شوراها و شهرداری‌های شهرهای کوچک و بزرگ کشور طی دو سال اخیر، در این وبسایت گردآوری شده است.

وی افزود: اطلاعات این وبسایت نشان می‌دهد شوراهای شهر منتخب در انتخابات ۹۶ و شهرداری‌های‌ تحت نظارت‌شان، ظرف تنها دو سال پیشگام تحقق شفافیت در کشور بوده‌اند، تلاش ارزشمندی در شهرهای کوچک و بزرگ که کمتر دیده شده است.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران تصریح کرد: از همه اعضای شوراهای شهر در سراسر کشور دعوت می‌کنم در تکمیل و به روزرسانی محتوای این وبسایت مشارکت کنند تا علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربیات شهرهای مختلف در تحقق شفافیت، شبکه حمایت‌گران از شفافیت در شهرهای سراسر کشور فعال شود.

گفتنی است فراکسیون شفافیت در شورای عالی استان‌ها از بهمن‌ماه ۹۷ با هدف پیگیری ساختارمند شفافیت و پیشگیری از فساد و پیاده‌سازی سیاست‌های شفافیت‌زا اعلام موجودیت کرد.

هم‌چنین برای تحقق این اهداف دبیرخانه‌ی دائمی شفافیت در شورای عالی استان‌ها تشکیل شده است تا راه ارتباطی برای تبادل تجربیات شوراهای شهر و شهرداری‌های سراسر کشور در تحقق شفافیت باشد. 

پایگاه اطلاع‌ رسانی فراکسیون شفافیت به آدرس http://shafaf.shoraha.org.ir اخیرا راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفت.

کد خبر 388455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.