نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

نتیجه نهایی پذیرش با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش ایمنا، کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۸ در ۱۶ کد رشته صبح روز جمعه ۱۱ مردادماه در ۱۶۳ شهرستان  و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار شد و ۷۵ هزار و ۲۵۲ داوطلب در این آزمون شرکت کردند و در این دوره ۶۲ هزار و ۶۸۵ نفر پذیرفته شدند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ذی‌ربط مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان باید ضمن کسب ‌اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته‌محل، در زمان مقرر با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌ برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

در صورتی که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذی ربط زمانی را برای ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام نکردند، پذیرفته شدگان لازم است در یکی از روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ شهریورماه برای ثبت نام به محل قبولی خود مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی زیر پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای لازم است برای اطلاع از زمان ثبت نام به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است با این وجود داوطلبان پس از دریافت نتایج نهایی آزمون از طریق سایت، در صورتی که درباره نتیجه آزمون و پذیرش سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۲۵ شهریور ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

به تمام مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ اعلام شده ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 388445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.