زمینه کار داوطلبانه در کشور فراهم نیست

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروزه فراهم نبودن زمینه کار داوطلبانه در کشور و اصفهان یکی از نواقص موجود در اکوسیستم کارآفرینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی در نشست تخصصی پویش پیشتازی با محوریت کارآفرینی و اشتغال جوانان و با هدف ترویج کار داوطلبانه در اصفهان با بیان اینکه در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، یک سلسله فعالیت‌هایی برای بهبود اکوسیستم کار در اصفهان انجام شد، اظهار کرد: یکی از این اقدامات طرح "توان هفت" است که بر اساس هدف‌گذاری انجام شده باید 10 میلیون نفر ساعت آموزش کسب و کار در شهر اصفهان رخ دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه اصفهان از داشتن صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر محروم است؛ لذا شهرداری را مکلف کرده‌ایم نسبت به ایجاد این صندوق اقدام کند و به آن اجازه داده‌ایم تا پنج میلیارد تومان برای مشارکت در این صندوق آورده داشته باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امروزه فراهم نبودن زمینه کار داوطلبانه در کشور و اصفهان یکی از نواقص موجود در اکوسیستم کارآفرینی است.

خسروی تاکید کرد: کار داوطلبانه باعث می‌شود که بسیاری از فعالیت‌ها که تصور می‌شود نباید آغاز شود با ورود داوطلب کلید می‌خورد.

کد خبر 388393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.