پایان عملیات اجرایی اتصال خیابان مفتح به آزادگان تا پایان سال جاری

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: طرح اتصال خیابان مفتح به آزادگان در محله ناصر خسرو و محله امیرالمومنین از محلات کم برخوردار منطقه انجام می‌شود.

 علی باقری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث خانه ورزش محله امین آباد و فرهنگ‌سرای محله کوثر اظهار کرد: این خانه ورزشی در دو طبقه شامل دو سالن و زیربنای ۱۳۰ متر و فرهنگ‌سرای محله کوثر در دو طبقه شامل کارگاه‌های آموزشی، سالن مطالعه و کلاس‌های آموزشی با زیربنای ۳۳۵ متر برای ارائه خدمت به شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فرهنگ‌سرای محله کوثر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و خانه ورزش امین آباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مراحل تجهیز داخلی را طی می‌کند.

باقری با اشاره به اتصال خیابان مفتح به آزادگان افزود: طول این خیابان ۵۰۰ و عرض آن ۳۰۰ متر است و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی آن در نظر گرفته شده و در حال حاضر نیز نزدیک به ۹۰ درصد از مراحل تملک این طرح صورت گرفته؛ امیدواریم مراحل تملک تا پایان شهریور ماه تکمیل و این طرح برای مراحل احداث تحویل پیمانکار شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اتصال خیابان مفتح به آزادگان در محله ناصر خسرو و محله امیرالمومنین از محلات کم برخوردار منطقه انجام می‌شود، گفت: اجرای این طرح دسترسی به بافت متراکم و فرسوده این محلات را فراهم و زمینه را برای خدمات رسانی بهتر و رونق و آبادانی بافت این محلات مهیا می‌کند.

کد خبر 388138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.