نوروزی: خانه شهید خرازی باید حفظ شود

شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان شامگاه شنبه _نهم شهریور ماه_ به منزل شهید حاج حسین خرازی، سردار رشید لشکر ۱۴ امام حسین(ع) رفتند و از نزدیک با مادر این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در این دیدار که در خانه پدری شهید حاج حسین خرازی انجام شد، پیرامون مشکلات ورودی منزل این شهید اظهار کرد: منزل شهید حاج حسین خرازی باید حفظ و مشکلات ورودی آن هرچه سریع تر رفع شود.

وی با یادآوری نخستین دیدار خود با شهید خرازی گفت: پس از آزادی خرمشهر حاج حسین در دارخوین، لشکر را برای تشکیل یک لشکر خط شکن جمع و من را برای حضور در لشکر خط شکن انتخاب کرد.

مادر شهید حاج حسین خرازی نیز در این دیدار به بیان توجه شهید خرازی به ایام محرم و عزاداری برای اباعبدالله حسین (ع) پرداخت و گفت: حسین عاشقانه در انتظار سفر کربلا بود و سرانجام توانست  به کربلا مشرف شد.

مهین شکرانی، مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان نیز در این دیدار پیرامون مشکلات ورودی منزل شهید خرازی اظهار کرد: باتوجه به عرض کم گذر ورودی منزل شهید خرازی و با توجه به مشکلات جسمانی مادر شهید، تلاش کردیم تسهیلاتی جهت رفت و آمد بهتر به این منزل انجام شود و رفع مشکلات در دستور کار پروژه های عمرانی شهرداری منطقه یک قرار گرفت.

وی افزود: طرح احداث مجموعه فرهنگی شهید خرازی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که به دنبال این طرح زمین بخشی از منطقه آزادسازی شده وامید است با آزاد سازی مابقی زمین، عملیات اجرای احداث مجموعه فرهنگی شهید حسین خرازی نیز آغاز شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تا پایان امسال مشکل ورودی منزل شهید رفع خواهد شد.

کد خبر 387888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.