ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره ۱۳۷ به شهروندان در هفته گذشته

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۱۳ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، برنامه‌های فرهنگی به خصوص برنامه‌های مرتبط با جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عوارض شهرداری را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۱۶۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۵۰۸ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.

از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۹۲۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۲۶۶ تماس معاونت عمران معادل ۴.۵ درصد و ۸۹ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۳۰ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به رفع خطر و آلودگی، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و ۶۹۷ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۴۱۳ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، برنامه‌های فرهنگی به خصوص برنامه‌های مرتبط با جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عوارض شهرداری را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 387637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.