سبز و زرد را با هیچ رنگی عوض نخواهیم کرد

دویست و هشتادمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سبز و زرد را با هیچ رنگی عوض نمی کنیم" عنوان اصلی این رسانه است که به مناسبت ۶ شهریور سالروز افتتاح روزنامه فوتبال اصفهان عنوان شده است.
در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان به قلم محمد کیهانی آمده است:

مانند برق و باد گذشت، ۶ شهریورماه ۱۳۹۷ بود که در یکی از ویژه برنامه های بزرگ "فوتبال به وقت اصفهان" روزنامه الکترونیکی فوتبال اصفهان را با حضور دکتر نوروزی شهردار  و بزرگان فوتبال شهرمان افتتاح شد. از آن روز با همه اهالی، دوستداران و هواداران فوتبال اصفهان عهد بستیم که برای دفاع از ذوب آهن و سپاهان همه تلاش مان را بکار ببندیم. سبز و زرد را با هیچ رنگی عوض نکنیم و برای اینکه  اصفهان از لحاظ اقتدار دوباره پایتخت فوتبال ایران شود دور جدیدی از مبارزه را شروع کنیم و حالا یکسال از آن عهد و پیمان گذشته است.
در طول این یکسال در کنار انتشار هر روزه روزنامه ۳ صفحه ای فوتبال اصفهان، به همت کمیته طلایی دلان و سپاهانی های گروه فوتبال به وقت اصفهان ، رسانه هواداری صدای سپاهان به عنوان ویژه نامه ای هر روزه دور جدید حیات خود را آغاز کرد و کمیته سبزدلان و ذوب آهنی های گروه هم اخیرا  رسانه روزانه"سبزسبزم" را به عنوان یک سورپرایز جدید رو کردند.
رسانه فوتبال اصفهان با دو فرزند سبز و زردش توفنده و بالنده به جلو حرکت می کند.تصور میکنم در طول این یکسال توانسته باشیم رضایتمندی تان را تا حدودی جلب کرده باشیم و البته در  اولین سالگرد افتتاح مان این قول را می دهیم که جانانه تر از قبل حامی فوتبال شهرمان و تیم های آن باشیم. سپاهان و ذوب آهن پاره تن  و عشق ما و همه اصفهانی ها هستند و ما و همه همکارانم از این عشق دست برنخواهیم داشت.


"امروز دومین جشن فوتبالی با عطر مشترک سپاهان و ذوب آهن" دیگر عنوان جلد این رسانه است که اشاره به برگزاری دومین جشن ماهیانه"فوتبال به وقت اصفهان" که امروز در سالن همایش های باغ تجربه برگزار می شود، دارد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 387547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.