عذرخواهی به خاطر آن سکوت

دویست و هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "به خاطر آن سکوت عذرخواهی می‌کنم"  عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از قاسم حدادی‌فر مطرح شده است. وی پس از سالها صحبت هایی در دفاع از اصغر دلیلی مدیرعامل اسبق ذوب آهن مطرح کرده است. در بخشی از این صحبت ها آمده است:

آذری در این چند سال خیلی برای ذوب‌آهن زحمت کشید و به خاطر مسئولیت سنگینی که داشت، شکسته شد. دوست دارم حالا که بحث مدیریت مطرح شد به چند سال پیش برگردم، زمانی که در آسیا نایب قهرمان شدیم، در لیگ برتر همیشه جزو مدعیان بودیم و نتایج خوبی می‌گرفتیم. آن زمان مدیرعامل ذوب‌آهن شخصی به نام  دلیلی بود که واقعاً برای باشگاه زحمت کشید، ولی اتفاقاتی افتاد که در نهایت ایشان رفت و چیزی هم ثابت نشد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: دلیلی بهترین تیم تاریخ ذوب‌آهن را ساخت. وقتی او از ذوب‌آهن رفت ما به اشتباه سکوت کردیم که من باید بابت آن سکوت عذرخواهی کنم. نمی‌دانم شاید آن سکوت از روی ترس یا چیز دیگری بود، ولی حالا باید بگویم که ایشان برای باشگاه زحمت کشید و بهترین تیم تاریخ ذوب‌آهن را ساخت. ما حتی یک قدردانی هم از دلیلی نکردیم. بعد از رفتن ایشان، ذوب‌آهن چند سال مشکل داشت و حتی جزو گزینه‌های سقوط بودیم، ولی با آمدن آذری شرایط دوباره تغییر کرد. او تیم را به خوبی جمع و جور کرد. ایشان هم خیلی زحمت کشید و تاریخ در مورد اینکه افراد چه عملکردی داشتند، قضاوت خواهد کرد.

"با این همه غایب اینقدر خوب بودیم" دیگر عنوان این رسانه به نقل از مدیرعامل باشگاه سپاهان است که  از پیروزی قاطعانه زردها در هفته اول ابراز خوشحالی کرده و اعلام نموده این پیروزی در حالی به دست آمده که تازه خیلی دیگر از ستارگان ما غایب بودند.

"نه ما اهل فحش نیستیم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 387373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.