۸۰ درصد آسفالت معابر شهری بناب نیازمند بهسازی است

بناب_شهردار بناب گفت: در حال حاضر آسفالت بیش از ۸۰ درصد معابر و خیابان های بناب نیاز به بازسازی دارد و شهرداری مصمم است از همه امکانات موجود برای رفع این مشکل استفاده کند.

به گزارش ایمنا، محبوب تیزپاز نیازی با اشاره به اینکه اکثر شهرها دارای کارخانه آسفالت و تولید شن و ماسه هستند، اظهار کرد: متاسفانه یکی از نقاط ضعف شهرستان بناب در همین بخش است، زیرا شهرداری مجبور است برای خرید شن و ماسه مبالغ بسیار هنگفتی را به تولید کنندگان شن و ماسه و آسفالت پرداخت کند.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه شهرداری به دنبال تامین نیازها و زیرساخت‌های لازم جهت تولید آسفالت و شن و ماسه در همین شهر است، عنوان کرد: در حال حاضر آسفالت بیش از ۸۰ درصد از معابر و خیابان های بناب نیاز به بازسازی دارد و شهرداری مصمم است از همه امکانات موجود برای رفع این مشکل استفاده کند.

تیزپاز نیازی ادامه داد: شهرستان بناب از لحاظ معادن و شن و ماسه دارای ظرفیت‌های خوبی است که با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت، امور آب و فرمانداری سعی می‌کنیم برای رفع مشکلات و توسعه شهری بناب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امسال  اعتبار بودجه آسفالت ۵۰ میلیارد ریال افزود: تنها مشکل جهت استفاده از منابع طبیعی شهرستان اخذ مجوزهای مورد نیاز است که جا دارد از همه مسئولان شهرستان درخواست کنیم جهت رفع مشکلات شهری بناب به‌ویژه در زمینه آسفالت با همه توان از شهرداری حمایت کنند.

شهردار بناب با بیان اینکه بخش‌های زیادی از معابر شهری بناب از محل کارخانه بازیافت آسفالت این شهرستان که اخیرا توسط شهرداری احداث شده است لکه‌گیری شده است، گفت: تا پایان فصل کاری بیش از آنچه که برای این پروژه بودجه پیش‌بینی کرده‌ایم هزینه خواهیم کرد و بخش‌های زیادی از معابر و خیابان‌های شهری بناب به‌ویژه محلاتی که سهم خودیاری خود را پرداخت کرده‌اند را آسفالت می‌کنیم.

کد خبر 387355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.