یک کارگردان: در زمینه کودکان و نوجوانان نیاز به فرهنگسازی داریم

کارگردان فیلم اقیانوس پشت پنجره گفت: در حال حاضر کشور ما در برهه حساسی قرار دارد که در تمامی زمینه ها به ویژه برای کودکان و نوجوانان نیازمند فرهنگسازی است.

بابک نبی زاده درگفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلم "اقیانوس پشت پنجره" با ۵۷ بازیگر اصلی و فرعی در جزیره قشم فیلمبرداری شد که سه بازیگر اصلی از تهران و مابقی از هنرمندان تئاتر شهر بندرعباس، میناب و قشم انتخاب شدند به دلیل موقعیت زمانی و مکانی داستان و به لحاظ نوع ساختار دراماتیک فیلمنامه اگر از چهره های آشنا در این فیلم استفاده می شد به این فیلم لطمه وارد می شد و باورپذیری لازم را از دست می داد.

وی افزود: باتوجه به اینکه ۶۰ نفر بازیگر این فیلم، اولین کار سینمایی خود را تجربه می‌کنند ولی به واسطه زمان خوبی که برای فیلم برداری در نظر گرفته شد از حیث بازیگری مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

کارگردان فیلم اقیانوس پشت پنجره خاطر نشان کرد: تهیه کننده این فیلم بر خلاف بقیه تهیه کنندگان که به دنبال بازگشت سرمایه هستند و هر سوژه سخیف، کمدی و احمقانه ای را به واسطه فروش زیاد تولید می کنند، نگاه ساختاری به سینمای کودک داشت و تنها به بعد فرهنگی این فیلم توجه کرد.

نبی زاده تاکید کرد: در حال حاضر کشور ما در برهه حساسی قرار دارد که در تمامی زمینه ها به ویژه برای کودکان و نوجوانان نیازمند فرهنگسازی است.

کد خبر 387292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.