۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
احداث بلوار ارتش زاهدان

شهردار زاهدان گفت: عملیات اجرایی احداث بلوار ارتش این شهر آغاز و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، عبدالقادر پربار از آغاز عملیات احداث بلوار ارتش این شهر خبرداد و اظهار کرد: این بلوار با دو هزار و یکصد متر طول و عرض بیش از ۵۰ متر از "بلوار بهارستان" واقع در "زیبا شهر" آغاز و به "بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" متصل خواهد شد.

وی ادامه داد: از مشخصات فنی این پروژه می‌توان به عرض هفت متری مسیر ترافیکی ماشین‌رو، عرض ۶.۵ متری پیاده‌رو و عرض ۲.۵ متری مسیر کنارگذر، رفیوژ وسط با عرض سه متر، مسیر مخصوص تردد دوچرخه به عرض ۱.۵ متر و یک محل ایستگاه اتوبوس با عرض ۳.۵ متر اشاره کرد. 

شهردار زاهدان تصریح کرد: این پروژه که با بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد و قرار است در دهه فجر و همزمان با بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری برسد.

پربار خاطرنشان کرد: این بلوار توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عاملیت قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی زاهدان و تحت نظارت شهرداری زاهدان احداث خواهد شد. 

وی با بیان اینکه پروژه احداث بلوار ۲۲ بهمن، حدفاصل "تقاطع ویلا" تا "بهارستان" نیز در حال احداث است، یادآور شد: تاکنون عملیات خاکریزی، خاک‌برداری، زیرسازی و جدول‌گذاری این پروژه انجام و آماده روکش آسفالت است.

شهردار زاهدان اضافه کرد: با احداث این دو بلوار بار ترافیکی در منطقه "زیباشهر" روان‌تر و راه دسترسی به "مهرشهر" تسهیل خواهد شد.

کد خبر 387214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.