صالحی: توسعه در حوزه فرهنگ با تغییر نگرش همراه باشد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه عمرانی و ساخت و سازهای جدید در حوزه فرهنگ و هنر باید با تغییر نگرش‌ها، رویکردها و ارایه برنامه‌های نو و تازه همراه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس صالحی امروز _دوشنبه، چهارم شهریور ماه_ در آیین افتتاح ساختمان بازسازی شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تبریک هفته دولت و روز کارمند، اظهار کرد: توسعه عمرانی و ساخت و سازهای جدید در حوزه فرهنگ و هنر باید با تغییر نگرش‌ها، رویکردها و ارایه برنامه‌های نو و تازه همراه باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اصفهان مهد فرهنگ و هنر ایران است، ادامه داد: هر گونه اتفاق سخت افزاری که امیدواری را به همراه دارد باید با تغییرات و اتفاقات مناسب در حوزه نرم افزاری همراه باشد.

صالحی اظهار امیدواری کرد که ساختمان جدید اداره کل اصفهان نیز بتواند برای اصفهان که مهد فرهنگ و هنر است سودمند و اثر بخش باشد و بتواند در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری موثر واقع شود.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری، مدیرکل اداره مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه با همدلی و همراهی یکی از کارهای ضروری حوزه فرهنگ و هنر اصفهان به ثمر نشست، اظهار کرد: در طول سه سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای بازسازی ساختمان اداره کل انجام شده و امیدواریم در ساختمان جدید شاهد رویدادهای ارزشمند فرهنگی هنری در استان باشیم.

کد خبر 387213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.