مهمترین سرمایه نظام اسلامی اعتماد متقابل مردم و دولت است
هفته دولت

فرماندار نطنز گفت: مهمترین سرمایه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید احترام و اعتماد متقابل مردم و دولت نسبت به یکدیگر است که لازم است دستگاه ها با پرهیز از گزارش صرف، در ابعاد مختلف در طیف وسیع مسئولیت های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند.

یوسف حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، اظهار کرد: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت تعداد ۵۰ طرح عمرانی و ۱۱ طرح مخابراتی، تعاونی و خدماتی در شهرهای نطنز و بادرود به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسنی گفت: هفته دولت فرصتی است تا دستگاه های مختلف به بیان خدمات، تلاش ها و عملکردها بپردازند و گزارش پیشرفت، تعالی و توسعه کشور را به مردم ارائه دهند، این گزارش ها موجب می شود که مردم از تلاش های خدمتگزاران خود مطلع شوند.

فرماندار نطنز افزود: این نوع اطلاع رسانی به مردم از خدمات دولتمردان موجب هم اندیشی و همفکری با مردم نیز می شود و این تعامل دو سویه و دو طرفه باعث پیشبرد امور و اهداف دولت در رسیدن به اهداف برنامه های خود می شود.

وی گفت: مهمترین سرمایه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید احترام و اعتماد متقابل مردم و دولت نسبت به یکدیگر است که لازم است دستگاه ها با جامعه شناسی و پرهیز از گزارش صرف، با هدف اقناع افکار عمومی و معرفی اهداف و برنامه های دولت در ابعاد مختلف در طیف وسیع مسئولیت های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند.

فرماندار نطنز با اشاره به برنامه های هفته دولت و بیان طرح های افتتاحی اظهار کرد: پایگاه امداد هوایی یادبود زنده یاد دکتر مرتضی صفاری نطنزی_نماینده فقید حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر_با مشارکت بخش خصوصی، سازمان اورژانس و جمعیت هلال احمر نطنزی افتتاح می شود.

وی افزود: با افتتاح و شروع به کار این پایگاه هوایی ضمن پوشش اورژانس هوایی کل محور آزادراه به عنوان اولین آزاد راه مجهز به اورژانس هوایی کشور، از آن جهت اعزام بیماران شهرستان نطنز و حومه به بیمارستان های فوق تخصصی مرکز استان استفاده خواهد شد و مدت زمان اعزام بیماران به کمتر از ۲۰ دقیقه خواهد رسید.
 
وی همچنین به مهمترین طرح‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و افزود: مجموعه گردشگری شمس‌العماره، طرح اجرای آبیاری کم فشار در ۴۱ هکتار از اراضی بخش بادرود، افتتاح اقامتگاه بومگردی دیاوا؛ اقامتگاه بومگردی سرای جواهر، احداث منبع و اصلاح شبکه آب روستای ابیانه، همچنین کلنگ زنی احداث نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام در هفته دولت خواهد بود.

کد خبر 386982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.