پوران درخشنده: سینمای کودک همیشه مظلوم است

کارگردان سینما گفت: سینمای کودک همیشه مظلوم بوده و این موضوع شامل اکران فیلم هم شده است، فیلم کودک ستاره ندارد و بازیگران اصلی آن خود بچه ها هستند که بقیه باید به خاطر آنها بیایند.

پوران درخشنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره فیلم کودک به خصوص المپیاد فیلم سازی فرصتی است که در آن بچه ها در کنار اساتید قرار بگیرند و ایده های خود را پرورش دهند.

این کارگردان سینما با بیان اینکه حلقه مفقوده ما در سینمای کودک، نبود خلاقیت در بیشتر فیلم ها است، ادامه داد: با وجود چنین المپیادهایی بچه ها به شناختی از توانمندی های خود و خلاقیت هایی که شناخته نشده دست می یابند.

وی افزود: سینمای کودک همیشه مظلوم بوده و این موضوع شامل اکران هم شده است، فیلم کودک ستاره ندارد و بازیگران اصلی آن خود بچه ها هستند که بقیه باید به خاطر آنها بیایند، دوم اینکه سینما هم در اختیار این نوع فیلم ها قرار نمی گیرد.

درخشنده اصفهان را میزبان خوبی برای جشنواره فیلم کودک دانست و گفت: اصفهان تلاش خود را می‌کند که میزبان خوبی برای جشنواره باشد و به دلیل اینکه نگاه تمام کودکان ایران به جشنواره فیلم کودک و نوجوان است، اصفهان باید این فرصت را بزرگ ‌تر کند و گسترش دهد، ما استعدادهای غنی و خوبی در این شهر داریم و باید این پتانسیل های بالقوه را بالفعل کنیم.

کد خبر 386779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.