تجهیز سالن‌های آمفی تئاتر و اجتماعات منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به اینکه امروز مقوله فرهنگ بسیار حائز اهمیت است تمام تلاش خود را به کار گرفته‌‎ایم تا با تعمیر، بازسازی و تجهیز سالن‌های آمفی تئاتر و اجتماعات فرهنگسرای کوثر، تالار هنر و ... گامی مهم در این راستا برداریم.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اهداف شهرداری در راستای سیاست‌گذاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی، ایجاد شادی و نشاط و مشارکت شهروندان در جهت طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ایجاد کلاس‌های آموزشی در خصوص سلامت، خلاقیت، یادگیری و ایجاد مسیر فرهنگی درستی برای منطقه است.

وی افزود: خوشبختانه منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با وجود ۱۲ فرهنگسرا که فرهنگسراهای کوثر و عرفان تحت پوشش معاونت فرهنگی منطقه و سایر فرهنگسراها طبق سیاست های کلان دولت، به بخش خصوصی واگذار شده و همسو با سیاست های شهرداری پیش می‌رود، توانسته برنامه های فرهنگی خوبی در سطح منطقه اجرا و نظر مردم را جلب کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از آنجا که اولویت فرهنگی جامعه، جوانان و نوجوانان هستند و با توجه به لزوم برنامه‌ریزی فرهنگی و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با پشتوانه علمی، با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان امر و هم اندیشی پیاپی با فرهنگ دوستان، برای شهروندان به خصوص قشر جوان و نوجوان که در معرض آسیب‌های اجتماعی گوناگون قرار دارند، یکی از اهداف اصلی حوزه فرهنگی منطقه باید براساس جذب آنان صورت پذیرد و اگر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با برنامه های آموزنده، مفرح و سالم پر شود قطعا در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز موثر واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون توسط اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۵ برنامه‌های مختلفی که اعم از برگزاری جشن‌ها، دوشنبه‌های نقره‌ای، نشاطستان، نمایش‌های کمدی، تئاتر و ... برگزار شده و بیش از ۱۹ هزار نفر مخاطب از این برنامه‌ها استفاده کردند.

قاسمی با بیان اینکه حدود شش هزار نفر از کلاس‌های آموزشی، سلسله نشست‌ها، کارگاه‌ها و کلاس های ورزشی برگزار شده در منطقه ۱۵ استفاده کردند، تصریح کرد: در این برنامه‌ها مشارکت بسیار خوب شهروندان نکته بسیار حائز اهمیتی است که تأثیر زیادی در جهت تشویق متولیان امر برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ها برای همشهریان و مخاطبان و سنگ بنای محکم برای نسل‌های آینده خواهد داشت.

وی با اشاره به سینما بهمن، گفت: وجود سینمای بزرگ بهمن در این منطقه بسیار مهم است چراکه اکران فیلم‌ها و قیمت بلیط (نیم بهاء) با توجه به تعدد فیلم‌هایی که روی پرده دارد، نسبت به سایر سینماهایی که در سطح شهر اصفهان است ویژه و مقرون به صرفه بوده و باعث می‌شود خانوارهای پرجمعیت و بعضاً بی بضاعت، توجه و استقبال بیشتری داشته باشند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به وجود سالن‌های آمفی تئاتر و اجتماعات در سطح منطقه گفت: برای تعمیر، بازسازی و تجهیز سالن‌های آمفی تئاتر و اجتماعات فرهنگسرای کوثر، تالار هنر و ... اعم از صندلی‌ها، ورودی‌ها، فضای بیرون، سن و مهمتر از همه نورپردازی و اضافه کردن پروژکتورها و ... تلاش‌های زیادی انجام داده‌ایم.

کد خبر 386575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.