تولید ارابه‌های مرگ به بهای خون مردم

نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی نسبت به عزل و بازداشت مدیر عامل ایران خودرو واکنش مثبت نشان داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سنخگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی نسبت به برخورد با مدیر عامل ایران خودرو در صفحه توییتر خود آورده است: «عزل و بازداشت مدیرعامل ایران‌ خودرو شروع خوبی است. مردم منتظرند در ادامه، همه رانت‌خواران پیدا و پنهان ⁧‫مافیای خودرو‬⁩ که سالیان دراز، ارابه‌های مرگ و زنده‌سوزی شهروندان را به بهای خون مردم روانه بازار کردند در هر جایگاهی هستند، پای میز محاکمه آورده شوند.»

به گزارش ایمنا، علی ربیعی روز گذشته در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت خودرو و برخورد با شرکت های خودرو سازی گفت: چون مدیرعامل ایران خودرو عمدی و بدون هماهنگی قیمت خودرو را افزایش داد برکنار می شود و فردی به نام علی آبادی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو شروع بکار خواهد کرد.

سخنگوی دولت در رابطه با ممنوع الخروجی مدیرعامل سایپا نیز گفت: موضوعی که برای مدیرعامل سایپا به وجود آمد به دلیل شکایت مشتریان از وی بود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو قابل نقد است و باید بررسی شود، اظهارکرد: موضوع خودرو از مسائل مهم محسوب می شود، زیرا این صنعت هم اشتغالزایی بسیاری دارد و هم قیمت آن بر دیگر اقلام تاثیر می گذارد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه  غالب سهام خودرو سازان خصوصی است، گفت: با این وجود خودرو سازی یک موضوع ملی است و با توجه به تاثیرات گسترده آن زمان بسیاری برای خصوصی سازی نیاز دارند.

کد خبر 386468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.