گزستان ایمن نیست/ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در بهارستان

در بسته خبری امروز از بافت فرسوده زاینده‌رود تا حذف آب شرب از آبیاری فضای سبز بندرعباس و رفع نقاط حادثه‌خیز کاشان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در بهارستان

بهارستان: شرکت عمران بهارستان در قالب تفاهم نامه‌ای باعنوان «مشارکت در محله‌سازی ساخت واحدهای مسکونی» در ساخت یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در شهر بهارستان با بنیاد مسکن مشارکت می‌کند.

بافت فرسوده مانع توسعه زاینده‌رود

زاینده‌رود: ابوالفضل توکلی، شهردار زاینده‌رود گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریت شهری در ارایه خدمات شایسته به شهروندان، فرسودگی بافت‌ شهری است به گونه‌ای که شهر لحاظ کالبدی، اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی ‌و فرهنگی دچار ‌مشکلات بسیاری شده است.

کودکان میهمان شهرداری کاشان

کاشان: مرتضی والی‌زاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشنواره‌ها و مسابقات تابستانی شهرداری ویژه کودکان چهار تا هفت سال و پایه‌های تحصیلی سوم تا ششم برگزار می‌شود.

گزستان برای حضور گردشگران ایمن نیست

باغبادران: حجت‌الله امینی، شهردار باغبادران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از پنج  نفر در این مکان غرق شده‌اند که متاسفانه دو نفر آنان فوت کردند و این مسئله بار مسئولیت سنگینی را به مسئولان و اثرات اجتماعی مخربی را به شهروندان تحمیل کرده است.

حذف آب شرب از آبیاری فضای سبز بندرعباس

بندرعباس: عباس امینی، شهردار بندرعباس از اجرای طرح‌هایی با هدف حذف آب شرب از چرخه آبیاری فضای سبز این شهر خبر داد.

افزایش ۷۵۷ هکتار به حریم شهری ورنامخواست

ورنامخواست: علیرضا اطهری‌فر، شهردار ورنامخواست از افزایش ۷۵۷ هکتار به حریم این شهر خبر داد و افزود: علاوه بر این مقدار، ۵۴ هکتار زمین به صورت رایگان به شهرداری این شهر تعلق گرفت.

رفع نقاط حادثه‌خیز مهم‌ترین اولویت شهرداری کاشان

کاشان: سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز در مناطق مختلف به‌ویژه در ناحیه (۲) که حساسیت بیشتری در این زمینه دارد، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است.

افزایش فضای سبز سنندج

سنندج: شرمین شریفی، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات درخت‌کاری در چند نقطه شهری با هدف افزایش سرانه فضای سبز اجرا شد.

کد خبر 386413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.