شهردار شاهین‌شهر برکنار شد/طراحی منظر خشک در یزد

در بسته خبری امروز از احداث مرکز مدیریت بحران شهرداری قزوین تا توسعه مناسبات بین‌المللی شهرداری گرگان و برپایی کاروان بزرگ غدیر در کلیشادوسودرجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

احداث مرکز مدیریت بحران شهرداری قزوین

قزوین: محمد درافشانی، شهردار قزوین گفت: ساخت مرکز مدیریت بحران شهرداری قزوین از سال گذشته در دستور کار معاونت خدمات شهری این شهرداری قرار گرفته است.

نباید کمبود اعتبارات از منابع مالی شهرداری‌ها جبران شود

ورنامخواست: علیرضا اطهری‌فر، شهردار ورنامخواست گفت: متاسفانه ادارت به جای پیگیری مطالبات از مرکز استان به دنبال تأمین بعضی هزینه‌های خود از منابع مالی شهرداری‌ها هستند.

شهردار شاهین‌شهر برکنار شد

شاهین‌شهرومیمه: اسفندیار تاجمیری، سرپرست فرمانداری شاهین‌شهرومیمه گفت: مصوبه شورای اسلامی شاهین‌شهر مبنی بر برکناری "حمیدرضا عشقی"، شهردار این شهر در کمیته انطباق شهرستان تایید شد.

توسعه مناسبات بین‌المللی شهرداری گرگان

گرگان: عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان گفت: این شهرداری در حال حاضر با شهرهای گوانگجو چین و اکتائو در قزاقستان تفاهمنامه همکاری دارد و با شهرهایی در ترکیه، اسپانیا و پرتقال هم مذاکراتی برای توسعه روابط بین‌المللی شهری انجام شده است.

روان‌سازی ترافیک بافت میانی زرین‌شهر

زرین‌شهر: میثم محمدی، شهردار زرین شهر از اصلاح میدان مرکزی این شهر با هدف روان‌سازی ترافیکی و تردد خودرویی خبر داد.

آشنایی بانوان کاشانی با حقوق و تکالیف شهروندی

کاشان: مرتضی والی‌زاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: فرهنگ‌سرای بانو با هدف افزایش آگاهی بانوان کاشانی از قوانین و حقوق شهروندی و اجتماعی ایجاد شده و در همین راستا به برگزاری کلاس‌های مشاوره رایگان اقدام کرده تا از این راه به آن‌ها کمک کند.

طراحی منظر خشک در یزد

یزد: جمال‌الدین عزیزی، شهردار یزد با بیان اینکه یکی از کاربردی‌ترین راهکارهای بازنگری در فضای سبز رویکرد طراحی منظر خشک است، گفت: در این الگوی سعی شده از گونه‌های کم‌آب، روش‌های آبیاری با کارایی بالا، تراکم کاشت کمتر و حفظ چشم‌انداز زیبا با اجرام طبیعی مثل سنگ، صخره و چوب که سبب کاهش چشمگیر مصرف آب می‌شود استفاده کنیم.

برپایی کاروان بزرگ غدیر در کلیشادوسودرجان

کلیشادوسودرجان: حامد اخگر، شهردار کلیشادوسودرجان از برپایی کاروان بزرگ غدیر با محوریت شهرداری در این شهر خبر داد.

کد خبر 386272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.