کمالوند و یاران به دنبال یک حضور قدرتمند در لیگ

پارس جنونی جم در این فصل خریدهای زیادی داشته است و برای شروع فصل آماده می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات جام خلیج فارس از تاریخ ۳۱ مردادماه آغاز می شود و تیم ها خودشان را برای این رقابت ها آماده می کنند. بوشهری ها در این فصل دو نماینده در لیگ برتر دارند که پارس جنوبی، فصل گذشته را نیز در لیگ برتر حضور داشته است.

تاریخچه حضور این تیم و وضعیت فصل گذشته

پس از قهرمانی در فصل ۹۵-۹۶ لیگ آزادگان،‌پارس جنوبی جم با قدرت به لیگ برتر در فصل ۹۶-۹۷ آمد و حتی تا نیم فصل نیز جایگاه خوبی در جدول داشته و یکی از تیم های مدعی قهرمانی بود، اما رفته رفته عملکرد این تیم افت کرده و فصل را با حضور در رده پنجم به پایان رساند. در فصل ۹۷-۹۸ اما، پارس اصلا حال و روز خوبی نداشت و دیگر این تیم نشانی از تیم خوب فصل قبل خود نداشت تا با ۳۰ امتیازی که از ۷ برد، ۹ مساوی و ۱۴ باخت خود به دست آورد، کار را در رده دوازدهم جدول به پایان برساند و در لیگ ماندنی شود. حالا این تیم با خریدهای جدید زیاد، آماده شروع فصل بعدی لیگ برتر فوتبال ایران است.

عملکرد نقل و انتقالاتی پارس جنوبی برای فصل ۹۸-۹۹

در درون دروازه جمی ها،‌ در این فصل فرناندو د خسوس خواهد ایستاد تا این سنگربان برزیلی برای پنجمین فصل پیاپی در لیگ برتر ایران دروازه بانی کند. پشت سر د خسوس اما علی حاجی وند و مسعود پورمحمد، گزینه های بعدی پارس برای حراست از دروازه این تیم هستند.

در خط دفاعی، امید اصلی کمالوند و تیمش، به علی عبدالله زاده، پیمان شیرزادی، ابوالفضل قربانی و ابوالفضل علایی است و آن ها در خط دفاعی، تیمی متوسط را در اختیار دارند. این در حالی است که خط هافبک پارس با محمد نوری، نیما انتظاری، مگنو باتیستا و محمود شفیعی بیمه شده است و انتظار عملکرد خوبی از خط هافبک این تیم وجود دارد.

خط حمله پارس جنوبی نقطه قوت آن ها است و حضور بازیکنانی چون فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی، وحید خشتان و رضا خالقی فر، باعث می شود که بیشترین انتظار از خط هافبک پارس جنوبی جم برود.

تیم پارس فرق چندانی با فصل گذشته ندارد

علیرغم تقویت در پست های مختلف و مربیگری کمالوند، پارس به نظر باز هم در قالب تیمی در نیمه پایینی جدول باشد و این فصل نیز شرایطی همچون فصل گذشته داشته باشد. آن ها باید در اولین دیدار خود به مصاف پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ،‌بروند که شروع سختی برای آن ها است.

کد خبر 386144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.