رفع نقاط حادثه‌خیز شهری، مهم‌ترین اولویت شهرداری کاشان

کاشان_شهردار کاشان گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز در مناطق مختلف به‌ویژه در ناحیه (۲) که حساسیت بیشتری در این زمینه دارد، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است.

سعید ابریشمی راد در گفت گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان با اشاره به طرح‌های عمرانی شهرداری این شهر، اظهار کرد: پیش‌بینی می شود تا پایان امسال طرح‌هایی با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف شهری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز شهری، مهم‌ترین اولویت شهرداری کاشان است، ادامه داد: در اجرای طرح‌های عمرانی علاوه بر تنوع فعالیت‌ها و توزیع مکانی و جغرافیایی آن‌ها، تلاش شده نیازها و اولویت‌های اصلی شهروندان که مهم‌ترین آن‌ها رفع مشکلات ترافیکی در محورهای اصلی و مرکزی شهر است، مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

شهردار کاشان با بیان اینکه منطقه (۲) شهرداری کاشان مهم‌ترین منطقه شهری از نظر استقرار مراکز خدماتی، درمانی، اداری وتجاری است، تصریح کرد: اکثر شهروندان کاشانی و آران و بیدگلی به صورت روزانه و یا هفتگی به این منطقه رفت وآمد دارند.

ابریشمی‌راد با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان ناحیه (۲) و معاونت خدمات شهری منطقه دو شهرداری با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، افزود:  پروژه‌های بهره‌برداری شده یا در حال اجرا در منطقه دو در قالب طرح "چلچراغ توسعه مدیریت شهری" با توجه به موقعیت ویژه منطقه و جمعیت آن نسبتا زیاد بوده است.

وی گفت: به دلیل وجود شرایط نامناسب فاز (۲) شهرک ناجی‌آباد واقع در ناحیه (۲) در سال‌های گذشته، طرح‌های مختلفی مانند احداث فضای سبز و پارک به مساحت ۱۶ هزار مترمربع در آن اجرا شد.

شهردار کاشان ادامه داد: آسفالت ۱۴ هزار مترمربع و جدول‌گذاری ۶۰۰ متر از معابر شهری و اجرای ۷۰۰ متر بلوک‌فرش با اختصاص اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در منطقه (۲) شهرداری انجام شده است.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه طرح زیرگذر در مدخل شهرکه مهم‌ترین پروژه عمرانی و ترافیکی شهرداری کاشان است، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت حساس و افزایش عبور و مرور خودرویی تا بیش از هفت هزار دستگاه در روز و تشدید بحران ترافیک در این منطقه، اجرای اینگونه طرح‌ها ضروری است.

وی اضافه کرد: خیابان‌های شهید رحمانی و ۱۴ متری شهید سعادتی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال برای رفع مشکلات ترافیکی خیابان ۲۲ بهمن احداث شده است.

شهردار کاشان با بیان اینکه جلب اعتماد عمومی  و افزایش رضایتمندی شهروندان، مهم‌ترین هدف مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها است، عنوان کرد: سال گذشته ۳۴۰ میلیارد ریال برای آزادسازی مسیرهای مختلف هزینه شده است.

کد خبر 386044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.