غدیر خم، حماسه بزرگ تاریخ است
نماز جمعه نطنز

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: یکی از پدیده‌ها و حماسه‌های بزرگ که می‌توان آن‌ را ابرحماسه تاریخ نامید، غدیر خم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نطنز با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، گفت: یکی از پدیده‌ها و حماسه‌های بزرگ که می‌توان آن‌را ابرحماسه تاریخ نامید، غدیر خم است.

وی ضمن بیان اینکه امروز استکبار جهانی به قدرت ایران اسلامی اذعان دارد،اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل، آل سعود و اعراب مرتجع منطقه زبان به اعتراف گشوده‌اند که ایران اسلامی در اوج اقتدار سیاسی قرار دارد.

امام جمعه نطنز در بیان ویژگی‌های نظام اسلامی ایران که دشمنان در برابر آن زبان به اعتراف گشوده و عاجز هستند، تاکید کرد: ایران اسلامی امروز  عزت اجتماعی و جهانی خود را در بالاترین رتبه در سطح دنیا دارد.

امینی اظهار کرد: قدرت نظامی، دفاعی و نفوذ در منطقه دیگر رکن و محور اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: امنیت داخلی در کنار انسجام سیاسی و اجتماعی دیگر ویژگی است که امروز ایران اسلامی به آن افتخار می کند.

 خطیب نماز جمعه نطنز افزود: امروز آمریکا از سلاح ایمان ،شجاعت و بصیرت در سایه توکل و ایمان به خدا و همچنین ابزار پیشرفته دفاعی و نظامی  کشورمان  هراس دارد.

امینی گفت: قدرت دفاعی کشور در اختیار ولایت است و امروزه ایران در سایه ولایت  به جایی رسیده است که بزرگترین دشمنان نظام  نیز خار و ذلیل شده اند .

وی افزود: انگلیسی‌ها برای خوش رقصی آمریکا  بعد از سقوط پهباد بر خلاف موازین  مقررات بین‌المللی  کشتی نفت کش ایران را متوقف کردند و امروز  این کشتی ایرانی بدون  هیچ گونه تعهدی آزاد شد و این نشان از اقتدار وصلابت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه نطنز به سالروز ورود آزادگان به وطن اشاره کرد و گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏‌های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

وی در ادامه به فرارسیدن روز مساجد اشاره کرد و افزود: بعد از چهار دهه تلاش و مجاهدت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی، فکر و کلام رسا و راسخ امام راحل به گوش می‌رسد که فرمودند مسجد محلی است که از آن باید امور اداره شود این مسجد بود که این پیروزی را برای ملت ما درست کرد. این مراکز حساسی است که ملت باید به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 385999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.