۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
«خبر بزرگ» در باغ فدک

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشن «خبر بزرگ» ویژه عید غدیر از ۲۴ تا ۲۶ مرداد با حضور علی ضیا در باغ فدک اصفهان برگزار می شود.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ترکیبی عید غدیر با عنوان «خبر بزرگ» از جمله برنامه های ویژه دهه ولایت است که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژه عموم شهروندان  به صورت رایگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه خبر بزرگ با اجرای «علی ضیا» مجری برنامه فرمول یک اجرا خواهد شد، افزود: این ویژه برنامه شامل بخش‌های مختلف از جمله نقاشی شن، اجرای آیتم‌های نمایشی ولادت، غدیر، ظهور و همچنین اجرای موسیقی دف نوازان است که از ۲۴ تا ۲۶ مردادماه سال جاری ساعت ۲۰:۳۰ میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این جشن ترکیبی با همکاری بنیاد غدیر و با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه در فضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع در باغ فدک برنامه‌ریزی شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به فرهنگسراها و مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری اصفهان در مناطق پانزده گانه بلیط رایگان این جشن را تهیه کنند.

وی گفت: در ایام دهه ولایت و امامت نزدیک به ۱۵۵ برنامه در دل محلات و مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان توسط شهرداری در حال برگزاری است تا علاوه بر ایجاد فضایی پرنشاط در شهر، برنامه‌هایی با محتوای دینی به شهروندان ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: همواره تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شهروندان، کانون‌های فرهنگی، نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌ها به‌خصوص رویدادهای مذهبی و ملی استفاده کنیم.

کد خبر 385893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.