دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی تهیه شد

معاون عمرانی وزیر کشور از تهیه دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت:‌ مشکلات تاکسی‌های اینترنتی به زودی حل می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم امضای تفاهم‌نامه «ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی» با بیان اینکه خوشبختانه بر خلاف شرایط سخت اقتصادی، در همه حوزه‌های عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در اوایل سال جاری سیل مهیبی که در کشور رخ داد ۲۴ استان را درگیر کرد. با وجود خسارت‌های وارد شده، اما گزارش‌های اخیر نشان داد اقدامات نوسازی و بازسازی با سرعت در حال انجام است و این گزارش‌ها امیدبخش است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی کشور برخلاف شرایط اقتصادی موجود، فعال هستند، ادامه داد: پیگیر تکمیل ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور هستیم و ۴۰ هزار پروژه کم‌هزینه و زودبازده نیز با همکاری بسیج سازندگی در حال انجام است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدامات ارزشمندی انجام می‌شود، گفت: در کنار این اقدامات، چندین موضوع را در محور کار قرار داده‌ایم که یکی از آن‌ها رسیدگی به آئین‌نامه استخدامی نیروهای شهرداری بود که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از حوزه‌های مهم و ارزشمند، تامین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها بود. خوشبختانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حمایت‌های خوبی را از شهرداری‌های شهرهای کوچک، میانی و روستاها داشته است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی موضوعی بسیار مهم است که هنوز جای کار دارد، تصریح کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی که امکان نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را سخت کرده، اما اگر مشکل حمل و نقل عمومی حل شود یقینا در آینده بسیاری از مشکلات کلانشهرها یعنی ترافیک و آلودگی رفع خواهد شد.

جمالی‌نژاد اضافه کرد:‌ در عرصه تاکسی‌های اینترنتی نیز مشکلاتی داشتیم که این مشکلات نیز به زودی حل خواهد شد و دستورالعملی هم برای آن تهیه شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند، اظهار کرد: این افراد همواره با مدیران و مسئولان در کشور همراه بودند و با وجود حمایت‌های اندک و شرایط سخت، همیشه هم‌افزایی در میان آن‌ها و مدیران بوده است و با وجود اینکه سال‌های گذشته حمایت‌هایی انجام شد، اما امسال هم اگر بتوانیم هر کمکی انجام دهیم جای دوری نخواهد رفت و از انجام هر کمکی به این اقشار مظلوم دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 385847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.