اسپانسر ورزش بانوان اصفهان تقویت شود

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گفت: امیدوارم با نقش حمایتی بیش از این درصحنه باشیم و نظر اسپانسرها و جامعه ورزش استان اصفهان را به حوزه بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی جذب کنیم که با کمک و همکاری یکدیگر به نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آزاده وسیلی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه رئیس، نایب رئیس و مسئولان کمیته بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: نخستین جلسه‌ای است که در خدمت بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی در رده مسئولیتی هستیم که آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه  هدف از برگزاری این جلسه حرکت درجهت انسجام تشکیلاتی هیئت انجمن‌های ورزشی است، تصریح کرد: باتوجه به تفاوت‌هایی که هیئت ما با سایر هیئت‌ها دارد، بیشتر نیازمند چنین جلساتی هستیم زیرا این ارتباط و تعاملی که به وجود می‌آید باعث می‌شود درک بهتری نسبت به یکدیگر داشته باشیم.

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی با بیان اینکه در ۲۰ رشته فعال هستیم، تصریح کرد: مشخص نیست که در آینده رشته‌ای از ما کم یا اضافه شود و این اساس تفاوت ما با سایر هیئت‌ها است. به گفته محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی هیئت اصفهان یکی از بهترین هیئت در دیگر کشورها است که نشان از تلاش همه ارکان هیئت دارد.

وسیلی افزود: سعی کردیم سهم بانوان و آقایان در هیئت برابر باشد، در اکثر رشته‌ها سکو و مدال هستیم که این تنوع در هیئت ما در هیچ هیئتی نیست.

وی گفت: در هیئت انجمن‌های ورزشی، بانوانی هستند که در سال‌های گذشته توانسته‌اند در ۱۰ رشته تیمی و ۴۸ رشته انفرادی مقام به دست آورند.

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه اسپانسرهای ورزش بانوان نیازمند تقویت است، گفت: تقویت این بخش منجر به بهبود کیفیت فعالیت ورزشکاران خواهد شد.

کد خبر 385812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.