اجرای طرح استفاده از رمز یکبار مصرف  تسریع شود

نجف‌آباد- رئیس دادگستری شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه برخی از پرونده‌های کلاهبرداری اینترنتی در نجف‌آباد بیش از ۵۰۰ نفر شاکی دارد، گفت: انتظار ما از سیستم بانکی کشور این است که برای پیگیری از وقوع جرایم کلاهبرداری هر چه زودتر نسبت به اجرای رمز یکبار مصرف توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از نبود همکاری بانک‌ها برای فعال سازی رمز یکبار مصرف برای کاربران اظهار کرد: چنانچه این طرح اجرا شود بخشی از جرایم رایانه‌ای از دستگاه قضایی حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از پرونده‌های کلاهبرداری اینترنتی در نجف‌آباد بیش از ۵۰۰ نفر شاکی دارد، تصریح کرد: انتظار ما از سیستم بانکی کشور این است که برای پیگیری از وقوع جرایم کلاهبرداری هر چه زودتر نسبت به اجرای رمز یکبار مصرف توجه داشته باشند.

رئیس دادگستری نجف آباد گفت: نباید فقط از دستگاه قضایی انتظار داشت که به انبوهی از پرونده‌های تشکیل شده در این خصوص رسیدگی کند.

وی یکی دیگر از مشکلات مجموعه قضایی نجف‌آباد را افزایش بیش از حد اجرائیه‌های صادر شده از طرف اداره ثبت اسناد و املاک دانست و گفت: به دنبال اجرای طرح‌های در نظر گرفته شده در مسیر قضازدایی، قرار شد زوج‌هایی که موضوع مطالبه مهریه دارند در مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک موضوع شناسایی دارایی‌های قابل تبدیل زوج به بهای مهریه را مشخص کنند ولی در عمل با اعتراض یکی از زوجین یا هر دو نسبت به اجرائیه صادر شده، شاهد ورود چشمگیر پرونده‌ اعتراض‌ها به دستگاه قضایی هستیم.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به رشد قابل توجه فعالیت‌های آموزشی و کارگاهی در زندان نجف‌آباد افزود: در حال حاضر بخش زیادی از فضاهای بدون استفاده زندان به کارگاه‌های آموزش انواع مشاغل همچون میناکاری تبدیل شده و زندانیان استقبال چشمگیری از آموزش‌های اشتغال‌زایی داشته‌اند.

کد خبر 385698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.