پرداخت تسهیلات دولتی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی سنندج

سنندج_رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: با هدف ارتقای کیفیت و بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در دو مرحله شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال یارانه به راندگان پرداخت شد.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد از پرداخت دو مرحله یارانه بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی درون‌شهری خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون دولت موظف است برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی ۵۰ درصد هزینه بلیت را پرداخت کند.

وی تصریح کرد:در سال‌های گذشته دولت با پرداخت مقداری از هزینه خرید اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی کمکی بابت نوسازی ناوگان ارایه می‌کرد.

وی از پرداخت شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال یارانه در سال ۹۷ به رانندگان بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی درون‌شهری این شهر خبر داد و افزود: این اقدام در راستای ارتقاء کیفیت و بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و پرداخت کمک هزینه سوخت، روغن، لاستیک و... به مالکان اتوبوس درون شهری پرداخت شد.

وی عنوان کرد: این یارانه در در دو مرحله که مرحله نخست آن یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و مرحله دوم نیز پنج میلیارد ریال بود پرداخت شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه یارانه بخش خصوصی براساس نوع کارکرد و میزان فعالیت به مالکان اتوبوس بخش خصوصی پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: یارانه پرداخت شده از مبلغ ۱۲ تا ۱۲۰ میلیون ریال متغیر بوده است.

جمشیدنژاد یادآور شد: ۱۱۳ دستگاه اتوبوس در ۱۸ خط درون‌شهری سنندج فعال است که ازاین تعداد ۶۸ دستگاه آن متعلق به بخش خصوصی است.

کد خبر 385497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.