متین پور: ایمنا جایگاه منحصر به فردی در رسانه‌های استان دارد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا با رویکردی شهروند محور جایگاه منحصر به فردی در میان رسانه‌های مکتوب و مجازی اصفهان به دست آورده است.

محمدرضا متین‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک روز خبرنگار به فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در همه رسانه‌های استان به خصوص خبرنگاران پرتلاش ایمنا، اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا با رویکردی شهروند محور جایگاه منحصر به فردی در میان رسانه‌های مکتوب و مجازی اصفهان به دست آورده است.

وی خبرنگاری را فراتر از فعالیتی منحصر در تامین نیازهای مادی دانست و افزود: حرکت در زمینه دانش و آگاهی عمومی خدمتی ارزنده به جامعه است که خبرنگاران شاغل در رسانه‌های حرفه‌ای و پایبند به چارچوب‌های دینی و اخلاقی نقش برجسته‌تری در این زمینه دارند.

متین‌پور با بیان اینکه خبرگزاری ایمنا همواره در زمینه اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های کمیته امداد رویکرد همدلانه‌ای داشته است، گفت: امیدواریم که با ادامه همکاری صادقانه ایمنا و همراهی همه رسانه‌ها بیش از پیش شاهد توجه افکار عمومی به فعالیت‌های خیر و احسان به ویژه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه کمک به نیازمندان جامعه و دستگیری از آنها بدون مشارکت گسترده مردم ممکن نیست، گفت: رسانه‌ها با عمل به رسالت اجتماعی خود در زمینه آگاهی‌بخشی همچنین با استفاده از توانایی خود برای زنده نگه داشتن یک موضوع در میان مردم می‌توانند نقش ارزنده‌ای در افزایش مشارکت‌های مردم و گسترش فرهنگ خیر و احسان داشته باشند.

متین پور با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه ظرفیت‌هایی برای رساندن صدای خود به تصمیم سازان و دستگاه‌های اجرایی دارند، تصریح کرد: اما اقشار نیازمند به دلایل زیادی، از توان کمتری در این زمینه برخوردار هستند و کمک به مطرح شدن و بررسی مسائل مربوط به آنها در عرصه افکار عمومی، کار خیر بزرگی است که به همت خبرنگاران و اصحاب رسانه وابسته است و ایمنا نقش موثری در این زمینه داشته است.

متین پور با تاکید بر اینکه خبرگزاری ایمنا عملکرد خوب و قابل تقدیری دارد، اظهار کرد: دیگر رسانه‌های استان اصفهان هم تلاش خود را در این زمینه کرده‌اند که امیدواریم روز به روز همکاری موثرتری با کمیته امداد داشته باشند.

کد خبر 385338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.