امینی: ایمنا در حوزه اطلاع رسانی خوش درخشیده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا با گردآوری مجموعه ای از نیروهای انسانی متخصص و آشنا به امور ارتباطی توانسته در حوزه اطلاع رسانی و خبری خوش بدرخشد و در شمار خبرگزاری های مطرح کشور قرار گیرد.

هاشم امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه حرکت به سمت شهری انسان محور که مشارکت همه شهروندان در آن لحاظ شده باشد وابسته به تحقق راهبرد ارتباط همگانی است،اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا یک نهاد ارتباطی است که تا حد زیادی می تواند ایفاگر نقش مؤثر در کمک به این راهبرد باشد.
وی افزود: شهر و شهروندی یک ارتباط متقابل دوسویه برای توسعه شهری است که بین منتخبان و مجریان مردم در شهرداری و تک تک شهروندان برقرار است.
امینی ادامه داد: خبرگزاری ایمنا در شهر اصفهان یک رسانه اطلاع رسانی و  یک موسسه غیر انتفاعی است که برای توسعه هر چه کارآمدتر اصفهان با دریافت تمامی نظرات و آرا می کوشد یک اجماع مورد توافق بین شهرداری، شورای شهر و شهروندان برای آبادانی و بالندگی هر چه بیشتر شهر اصفهان را حاصل کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا با گردآوری مجموعه ای از نیروهای انسانی متخصص و آشنا به امور ارتباطی توانسته در حوزه اطلاع رسانی و خبری خوش بدرخشد و در شمار خبرگزاری ها مطرح کشور قرار گیرد.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایمنا همواره تمامی اخبار مرتبط با شهر اصفهان را پوشش داده و از همه زوایا و جنبه ها به بررسی ساختارهای شهری چشم اندازهای پیش رو و اولویت های توسعه می پردازد، افزود: این خبرگزاری در بخش آب که یک مسئله مهم در اکولوژی زیستی انسان ها و زنده بودن شهر  محسوب می شود همواره با انتشار اخبار، گزارشات، تفسیرهای علمی و مصاحبه با متخصصان حوزه آب در کمک به اهداف بلند مدت شرکت آبفا اصفهان در امر مدیریت صحیح و بهینه ذخایر و مصارف آب ایفای نقش کرده است.
امینی تصریح کرد: پایداری شهر اصفهان در گرو تامین و توزیع عادلانه آب است و در این راستا خبرگزاری ایمنا در کمک به رسالت صرفه جویی در مصرف آب تعامل مناسبی با روابط عمومی آبفا اصفهان داشته و دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه ماموریت آبفا تامین و توزیع بهداشتی و سالم آب شرب با تاکید بر توزیع عادلانه کمی و کیفی و همچنین جمع آوری دفع و تصفیه فاضلاب است، گفت: هر گونه کمک به این ماموریت می تواند به ثبات و پایداری شهر اصفهان منتهی شود از این رو یکی از انتظارات به حق شرکت آبفا اصفهان برای تحقق شایسته ماموریت ها و اهداف محوله، همراهی و  همنوایی  رسانه های جمعی و خبرگزاری ها  برای فرهنگ سازی  مصرف آب است.
وی افزود: خبرگزاری ایمنا در این میان وظیفه و مسئولیت بیشتری را باید تقبل کند و به نسبت سایر درگاه های اطلاع رسانی، حجم و دامنه وسیع تری از اخبار آبفا اصفهان را پوشش دهد زیرا شهرداری و آبفا اصفهان دقیقا در یک مسیر که همان افزایش کیفیت زندگی شهروندان است گام بر می دارند.
امینی ابراز امیدواری کرد: خبرگزاری ایمنا همچون گذشته و البته  با دغدغه بیشتر در تعامل و همکاری با آبفا پیشرو و پیشگام همه مطبوعات و خبرگزاری‌ها باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: پیشنهاد من این است که یک کارگروه مشترک بین آبفا اصفهان و خبرگزاری ایمنا تشکیل شود و درقالب این کارگروه  به بحث و تبادل نظر در مورد روش ها و شیوه ها و طرح های مرتبط با اقناع جمعی و ترغیب هر چه بیشتر مردم به صرفه جویی در مصرف آب در دستور کار جلسات قرار بگیرد.
وی ادامه داد: اعضا این کارگروه می تواند شامل مدیریت روابط عمومی و کارشناسان مرتبط این حوزه، مدیران بهره برداری و مشترکان از جانب آبفا و سردبیران و کارشناسان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خبرگزاری ایمنا باشد.
امینی گفت: از این طریق می توان با تبادل و تضارب آرا  به بهترین شیوه ها و  روش‌های علمی و فنی برای فرهنگ سازی مصرف و سازگاری با کم آبی دست یافت.

کد خبر 385324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.