۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
آغاز تدکس اصفهان از شهریور ۹۸

تدکس اصفهان با حمایت شهرداری در شهریورماه برگزار خواهد شد تا گامی هرچند کوچک در جهت رشد و ارتقای اصفهان و ایران بردارد.

به گزارش ایمنا، تدکس رویدادی است غیرانتفاعی و مستقل که هدف اصلی اش به اشتراک گذاری ایده ها و تجربه های ارزشمند است. در این رویداد نیم روزه تعدادی سخنران که از نخبگان، دانشمندان و متفکرین و فعالین رشته های مختلف هستند برای بیان ایده های خود در زمینه های مختلف به روی صحنه می روند و در کنار این رویداد برنامه و فعالیت جنبی هم برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

شهر اصفهان در ۵ سال گذشته با برگزاری رویدادهای مختلف تدکس، از میزبانان مهم این رویداد در ایران بوده، و امسال با نام تدکس اصفهان TEDx Esfahan، این رویداد را با انسجام بیشتری در شهریورماه برگزار خواهد کرد.

در رویدادهایی که تا کنون در شهر اصفهان برگزار شده است، ۲۰ نفر از ایده های ارزشمند خود سخن گفته اند. ویدیو سخنرانی تمام این افراد از طریق کانال آپارات تدکس اصفهان و یا وب سایت اصلی این رویداد، قابل مشاهده است.

تلاش این رویداد که با حمایت شهرداری اصفهان برگزار می شود بر این است که با به اشتراک گذاری نظرات مهم و مفید، جرقه های خلاقیت و بهبود زندگی در ذهن شرکت کنندگان زده شود و گامی هرچند کوچک در جهت رشد و ارتقای اصفهان و ایران بردارد.

رویداد تدکس اصفهان، هشتم شهریور ماه ۹۸ در هنرسرای خورشید با محوریت موضوع پیشگامان (Pioneers) برگزار خواهد شد و بیش از ۱۰ نفر از پیشگامان رشته های مختلف نظرات خود را بیان می کنند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد به tedxesfahan.ir، مراجعه کنید.

کد خبر 385293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.