کیفیت آب شرب سمیرم بیشتر می‌شود

سمیرم- استاندار اصفهان گفت: اعتبار بیشتری برای تصفیه آب شرب شهرستان دیده شده تا کیفیت آب این منطقه بهتر شود و به دست مردم برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، استاندار اصفهان  هدف از انجام  سفر دو روزه به منطقه را حل و فصل مشکلات و رسیدگی به خواسته های مردم عنوان و تصریح کرد: در دیدار چهره به چهره‌ای که با مردم شهرستان سمیرم داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که خواسته های آنان همچون خواسته سایر مناطق است، اما در این جا برخی خواسته ها همچون احداث جاده های عشایری و روستایی عمومی بودند.

رضایی همچنین با اشاره به درخواست های کلانی که از سوی مردم مطرح شده بود، افزود: این موضوعات در جلسه شورای اداری شهرشتان مورد بررسی قرار گرفته و قرار بر این شد تا برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

استاندار اصفهان یکی از موضوعات اصلی را مسائل مربوط به عشایر غیور و شجاع شهرستان برشمرد و ادامه داد: برای این قضیه کارگروهی تشکیل داده شد که مدیران ذی‌ربط به همراه سازمان امور عشایری کشور باید جلسه‌ای برگزار کنند و به یک جمع بندی و هماهنگی خوبی دست پیدا کنند.

وی در همین رابطه متذکر شد: اگر بخواهیم تک تک موضوعات را به صورت انفرادی و دستگاهی بررسی کنیم با توجه به همپوشانی شرح وظایف خیلی از دستگاه ها با سازمان عشایری ممکن است این موضوعات به درستی بررسی نشود.

رضایی همچنین خاطر نشان کرد: این منطقه یکی از مناطق بسیار مناسب برای ایجاد گلخانه ها بوده که هر شخصی از شهرستان برای ایجاد گلخانه اقدام به احداث کند وام بدون محدودیت به آن‌ها اعطا می شود.

استاندار شهرستان با اشاره به موضوع آب آشامیدنی شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: اعتبار بیشتری برای تصفیه آب شرب شهرستان دیده شده تا کیفیت آب این منطقه بهتر شود و به دست مردم برسد.

وی همچنین با اشاره به نیاز برخی از روستاهای شهرستان به دستگاه های تصفیه آب متذکر شد: در این رابطه اقدامات خاصی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، استاندار اصفهان با حضور در هجدهمین جلسه شورای عشایر استان، بازدید از پروژه گردشگری ممتاز و افتتاح پل بره روز در روز اول سفر و همچنین ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت، حضور در جلسه شورای اداری و دیدار چهره به چهره با مردم در روز دوم سفر خود به این شهرستان، عصر امروز سمیرم را به مقصد اصفهان ترک کرد.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 385291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.