دهنوی: خبرگزاری ایمنا بر اصول صداقت و امانت داری تکیه دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا بر اصول ارزشمندی مانند صداقت و و امانت داری تکیه دارد و در مسیر اطلاع رسانی به هنگام خوش درخشیده است.

علی دهنوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تبریک روزخبرنگار و بزرگداشت شهید محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و رسالت انعکاس صادقانه اخبار و انتشار رویدادها را در مسیر آگاهی بخشی جامعه به دوش می‌کشند.

وی با اشاره به سهم ارزشمند این قشر در بهبود رفتارهای شهروندان و مشارکت آنها در برنامه‌های زیست محیطی، افزود: آگاهی و اطلاع رسانی تنها در سایه نشر صحیح و منصفانه رویدادها محقق می شود و خبرنگاران با روحیه‌ای شجاعانه و مثال زدنی این مسئولیت را به نحو احسن انجام می‌دهند تا بتوانند پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به نقش سازنده این قشر در ارتقای کیفیت و شاخص های مربوط به مدیریت پسماند، تصریح کرد: آنچه که همکاری شهروندان در زمینه مدیریت پسماندها، همراهی با طرح های تفکیک از مبدأ، استقبال از ایده های جدید و مراقبت از محیط زیست شهری را بر می انگیزد، اطلاع رسانی صحیح  و آگاهی بخشی زیر چتر رسانه هایی است که با تکیه بر اصول ارزشمندی مانند صداقت و و امانت داری این نقش را به درستی ایفا می کنند.

وی تلاش رسانه ها را شایسته قدردانی دانست و گفت: با تلاش مستمری که رسانه ها دارند، نه تنها ۱۷ مرداد، بلکه همه روزهای سال، تبلور تلاش و کوشایی آن هاست و لازم است این تعامل بین مسئولان و رسانه ها، نه محدود به ایام مناسبتی، بلکه به طور مستمر و در تمام ایام باشد.

دهنوی با بیان این که سازمان پسماند از هرگونه ارتباط و همکاری با رسانه‌ها استقبال می‌کند، افزود: به شفافیت کامل در فعالیت های خود اعتقاد داریم و ضمن انتشار مستمر و مرتب همه فعالیت ها و برنامه های خود در رسانه ها و وب سایت سازمان، مایل به توسعه ارتباطات رسانه‌ای خود در زمینه اطلاع رسانی، آموزش شهروندی، جلب مشارکت، فرهنگسازی و امور اجتماعی هستیم.

کد خبر 385230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.