عسگری: ایمنا توانسته وظیفه خود در بیان اخبار صحیح را انجام دهد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه اخبار ایمنا همواره صحیح بوده و توانسته است وظیفه خود در بیان اخبار صحیح را به انجام برساند، گفت: افراد فعالی در این خبرگزاری فعالیت می‌کنند که باعث شده بتواند در امر اطلاع رسانی بسیار موفق عمل کند.

غلامحسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: تاسیس ایمنا به عنوان خبرگزاری تخصصی شهرو شهروندی اقدام خوبی بود که در شهر اصفهان اتفاق افتاد.

وی افزود: خبرگزاری‌ها و خبرنگاران باید چشم و گوش مردم باشند و اگر جایی نقصانی وجود دارد آن را با دید انتقادی و نه با دید تخریبی بیان کند در این صورت جامعه اصلاح می‌شود و می‌توان گفت رسانه توانسته است در مسیر اصلی خود حرکت کند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت : اخبار ایمنا همواره صحیح بوده است و ایمنا توانسته است وظیفه خود در بیان اخبار صحیح را به انجام برساند، اما اگر بتواند با دید انتقادی به عملکرد مدیران شهری نیز بپردازد و عملکرد شهرداری را به چالش بکشد اطمینان مردم به این خبرگزاری بیشتر خواهد شد.

عسگری افزود: امید است رسانه ها بتوانند رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و روز به روز بتوانند در شفاف سازی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهری و کشوری بهتر عمل کنند.

کد خبر 385219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.