کیانی: ایمنا منعکس کننده مشکلات استان است

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه خبرگزاری ایمنا به وظایف رسانه‌ای خود عمل کرده است، گفت: خبرنگاران این رسانه از هیچ کوششی در این جهت فروگذار نکرده‌اند چرا که خود را رابط بین مسئولان و مردم و انعکاس دهنده مشکلات استان می‌دانند و در جهت احقاق حق تلاش می‌کنند.

عبدالله کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران به خصوص خبرنگاران پرتلاش ایمنا، اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا یکی از خبرگزاری‌های فعال استان اصفهان است که طی این سال‌ها پوشش خبری بسیار خوبی نسبت به دیگر رسانه‌ها از شورای استان داشته است.

وی با بیان اینکه کامل بودن و صداقت تولید و ارائه خبر از ویژگی‌های بارز ایمنا است، افزود: در پوشش خبری شورای استان این خبرگزاری همه مشکلاتی که نمایندگان شهرستان‌ها در این شورا مطرح می‌کنند را به طور کامل و جامع منتشر می‌کند که این شیوه عمل بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور به موقع خبرنگار ایمنا در نشست‌های شورای استان بسیار قابل ستایش است، اظهار کرد: این رسانه تلاش کرده مشکلات نمایندگان شوراهای سطح استان را به خوبی مطرح کنند و همه کاستی‌ها و مشکلات این شهرستان‌ها را منعکس کنند.

کیانی با تقدیر از ایمنا برای پیگیری مشکلات و مطالبه شهرستان‌ها گفت: فعالیت این خبرگزاری به قدری خوب بوده که ما وضعیت خود در شورای استان را از این خبرگزاری دریافت می‌کنیم و از خبرنگار این خبرگزاری که زحمات پوشش اجلاس چندین ساعته شورای استان را به طور کامل انجام می‌دهند تقدیر می‌کنیم.

وی با ابراز امیدواری از ادامه ارتباط با این رسانه تلاشگر گفت: ریزبینی، حضور به موقع، صداقت در گفتار، درستی خبر و کامل بودن آن از ویژگی بارز خبرگزاری ایمنا است که تلاش می‌کند در هیچ نقطه‌ای از شهرستان‌ها را در اخبار خود نادیده نمی‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه خبرگزاری ایمنا به وظایف رسانه‌ای خود عمل کرده است، افزود: خبرنگاران این رسانه از هیچ کوششی در این جهت فروگذار نکرده‌اند چرا که خود را رابط بین مسئولین و مردم و انعکاس دهنده مشکلات استان می‌دانند و در جهت احقاق حق تلاش می‌کنند.

کد خبر 385203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.