شیشه فروش: ایمنا در پیشگیری بحران مثبت عمل کرده ‌است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا توانسته با تعامل خوبی که با واحد اطلاع رسانی مدیریت بحران دارد در بحث صحت و سرعت خبر بسیار خوب عمل کند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت اطلاع رسانی در مدیریت بحران اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت‌های مدیریت بحران این است که اخبار در زمان‌های قبل، حین و بعد از بحران به صورت شفاف به مخاطبان برسد، زیرا در هدف‌گذاری‌هایی که در مدیریت بحران وجود دارد، اطلاع رسانی به عموم مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این امر به عهده خبرگزاری‌ها است.

وی با بیان اینکه اخبار منتشر شده نباید باعث ایجاد بحران و تشویش اذهان عمومی شود، افزود: خبرگزاری‌ها و کسانی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند، باید آگاه باشند که خبر را چه زمان و به چه نحو منتشر کنند که باعث ایجاد بحران نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: خبرگزاری ایمنا توانسته با تعامل خوبی که با واحد اطلاع رسانی مدیریت بحران دارد در بحث صحت و سرعت خبر بسیار خوب عمل کند، به عنوان مثال در مخاطرات جوی که پیش می آید، اطلاع رسانی های به موقع ایمنا توانسته به مردم و کشاورزان کمک کند که اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام دهند که آسیب‌های کمتری وارد شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات از این دست را می‌توان با اطلاع‌رسانی به موقع حل کرد که ایمنا در این امر عملکرد مثبتی داشته است و با همکاری که بین خبرگزاری ایمنا و ستاد مدیریت بحران بوده، توانسته ایم اخبار را شفاف و به موقع به مردم برسانیم و آموزش های لازم را به آن ها بدهیم که خوشبختانه بازخوردهای بسیار خوبی داشته ایم.

شیشه فروش ادامه‌داد: در بحث سیل بخشی از اقدامات پیشگیرانه به دولت و ساخت سدها و طرح‌های مختلف برمی‌گردد، اما بخش مهمی از آن به اطلاع رسانی عمومی برمی‌گردد که می‌تواند به کمتر کردن اثرات مخرب سیل کمک کند.

کد خبر 385184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.