معین: ایمنا نقش مهمی در فرهنگسازی شهری دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه ایمنا خبرگزاری شهر و شهروندی است، نقش پررنگی در فرهنگسازی شهری دارد و می‌تواند به بهود وضعیت شهری کمک کند.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا ویژگی‌های خاصی دارد؛ از معدود خبرگزاری‌هایی است که به مسائل شهری و شهروندی می‌پردازد که اخبار شهرداری‌ها و شوراها وجه غالب آن است و این نکته مثبت و برتری آن است.

وی افزود: ایمنا طی ۱۲ سال فعالیت توانسته خود را در بین رسانه‌های مهم کشور مطرح کند که این موضوع ناشی از تلاش و امانتداری مجموعه کارکنان این خبرگزاری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۸۰ درصد مردم ایران شهرنشین هستند و از همین جهت پرداختن به مسائل شهروندی دارای اهمیت بالایی است، اضافه کرد: با توجه به اینکه ایمنا خبرگزاری شهر و شهروندی است، نقش پررنگی در فرهنگسازی شهری دارد و می‌تواند به بهود وضعیت شهری کمک کند.

وی در خصوص توانایی ایمنا در فرهنگسازی شهری تصریح کرد: ایمنا می‌تواند بهبود نحوه و کیفیت خدمات شهری را با مطالبه درست از مسئولان سبب شود و همکاری مردم و مسئولان شهری را بیشتر کند.

معین داشتن سرویس عکس خبرگزاری ایمنا را از مزیت‌های آن دانست و ادامه‌ داد: ایمنا می‌تواند در بخش‌های چند رسانه‌ای و عکس با تولید محتوای مثبت به فرهنگسازی بپردازد و در کنار آن می‌تواند با عکس اتفاقات خوب شهر را در منعکس کند.

کد خبر 385085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.