شروع ناامید کننده برانکو با الاهلی/ دوئل غول‌های قطر برنده نداشت

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با انجام ۴ دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، چهار دیدار در منطقه غرب آسیا برگزار شد.

در اولین دیدار در شهر دوبی الاتحاد عربستان به نوعی میزبان ذوب آهن بود. ذوبی‌ها که این دیدار را با گل قاسم حدادی فر خیلی خوب آغاز کرده بودند در ادامه دو بار توسط خمینز و المصافی دروازه‌ خود را باز شده دیدند تا در نهایت این دیدار با پیروزی ۲ بر یک الاتحاد به پایان برسد.

ریاض عربستان میزبان دومین دیدار این مرحله بود. تیم النصر عربستان که در مرحله گروهی پایین‌تر از ذوب آهن صعود کرد به مصاف الوحده امارات رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. عبدالرزاق حمدالله ابتدا در دقیقه ۱۷ النصر را پیش انداخت اما در نیمه دوم الوحده توسط لئوناردو در دقیقه ۵۳ گل تساوی را به ثمر رساند.

شب گذشته نیز دو دیدار دیگر این مرحله بین تیم‌هایی از یک کشور برگزار شد. ابتدا جدال دو قطب فوتبال قطر یعنی الدحیل و السد در دوحه برگزار شد که این دیدار نیز برنده نداشت و تساوی یک بر یک نتیجه پایان این دیدار بود. در این دیدار ابتدا السد که مهمان بود با گل اکرم عفیف در دقیقه ۳۰ پیش افتاد اما در ادامه یوسف مساکنی لحظاتی قبل از پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند.

در زیباترین دیدار مسابقات این مرحله، شب گذشته تیم‌های الاهلی و الهلال عربستان به مصاف یکدیگر رفتند. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس که اولین بار حضور روی نیمکت الاهلی را تجربه می‌کرد اما شب تلخی را پشت سر گذاشت. تیم او هرچند بازی را با گل دقیقه ۶ عمر السوما خوب آغاز کرد اما در ادامه و قبل از پایان یک ربع از بازی گومیس، مهاجم الهلال بازی را به تساوی کشاند. الاهلی بار دیگر در دقیقه ۳۹ توسط جانینی گلزنی کرد و از مهمان خود پیش افتاد اما در نیمه دوم الهلال با ۳ گل پاسخ برتری الاهلی در نیمه نخست را داد تا در نیمه مربیان برانکو متحمل شکست سختی شود. گلزنی گویس در دقایق ۴۸ و ۶۵ و عبدالله الحفیظ در دقیقه ۸۲ برتری ۴ بر ۲ الهلال را رقم زد.

گفتنی است مسابقات مرحله یک هشتم نهایی در منطقه شرق آسیا اواخر خرداد و اوایل تیر برگزار شد و تیم‌های اواواردز و کاشیما آنتلرز از ژاپن و  شانگهای SIPG و گوانژو از چین به دور یک چهارم نهایی صعود کردند.

بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

کد خبر 385034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.