دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعضای کاروان حج جانبازان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت ضمن بازدید از محل اقامت کاروان ویژه حج جانبازان در مکه مکرمه با اعضای این کاروان گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایمنا، سید مستجاد حسینی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان با اعلام این خبر گفت: حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با حضور در محل اقامت کاروان ویژه حج جانبازان، با زائرین جانباز دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی افزود: اعضای کاروان ویژه حج جانبازان در این دیدار خواستار استمرار و تقویت برنامه‌های فرهنگی در سفر معنوی حج شده و تقاضا کردند در صورت امکان در مسیر بازگشت از حج، پرواز مستقیم به شهرهای مقصد داشته باشند که در این زمینه قول مساعد از سوی نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت داده شد تا زائرین جانباز به نزدیک‌ترین فرودگاه محل مقصد انتقال پیدا کنند.

گفتنی است کاروان ویژه حج جانبازان با بدرقه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بامداد روز سه‌شنبه اول مردادماه از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شد و روزهای پایانی مردادماه از این سفر معنوی به میهن اسلامی باز خواهد گشت.

کد خبر 385007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.