بهسازی شهرک‌های صنعتی شهری کاشان

کاشان_شهردار کاشان گفت: با اتحاد و همدلی می‌توانیم در مدت پنج سال وضعیت شهرک‌های صنعتی داخل محدوده شهری را دگرگون کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی‌راد در دیدار با صاحبان صنایع و صنعتگران این شهر که با هدف بررسی و رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی داخل محدوده شهری برگزار شد، اظهار کرد: در همه شهرهای جهان اگر به اقتصادی مبنای توسعه شهری است و صنعت مهم‌ترین پشتوانه اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته باوجود اینکه کاشان هرگز پایتخت کشور نبوده، اما همواره مورد توجه قرار داشته زیرا از اقتصادی پویا برخوردار بوده است.

شهردار کاشان عنوان کرد: بازار نیز علاوه بر تولید ثروت کارکرد اجتماعی خویش را ایفا کرده و در تقویت مناسبات موجود در جامعه تأثیرگذار بوده است.

ابریشمی‌راد با تأکید بر ضرورت اجرای طرح‌های شهری بر محور «مدیریت مشارکتی»، اظهار کرد: هرگز نمی‌توان شهر را در اتاقی در بسته اداره کرد، زیرا آبادانی و عمران شهر بدون حضور مردم ناممکن است.

وی با اشاره به نقش مشارکت صاحبان سرمایه در مدیریت شهری، افزود: شهری پویا است که صاحبان سرمایه در فعالیت‌های آن نقش آفرین و فعال باشند.

شهردار کاشان با بیان اینکه وضعیت شهرک‌های صنعتی محدوده شهر به عنوان فضاهای تولید ثروت نامناسب  است، عنوان کرد: با اتحاد و همدلی می‌توانیم در مدت پنج سال وضعیت شهرک‌های صنعتی داخل محدوده شهری را دگرگون کنیم.

کد خبر 385003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.