شهرآورد اصفهان در هفته ششم/ سایپا و شاهین، اولین رقبای اصفهانی ها

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، امروز - سه شنبه ۱۵ مرداد ماه - در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز - سه شنبه ۱۵ مردادماه - با حضور مسئولان فدراسیون از جمله مهدی تاج، رئیس فدراسیون و همینطور سعید فتاحی، مسئول برگزاری بازی های سازمان لیگ و همینطور با همراهی خداداد عزیزی، حسین بادامکی و رضا عنایتی برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برای حاضرین سخنرانی کرد و پس از آن مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در مورد شرایط لیگ برتر در فصل جاری صحبت کرد. پس از صحبت های مهدی تاج، قرعه کشی لیگ با حضور سه اسطوره فوتبال خراسان و سعید فتاحی آغاز شد.

بنا بر قرعه کشی لیگ، دربی شهر تبریز بین دو تیم ماشین سازی تبریز و تراکتورسازی در هفته چهاردهم، دربی بین پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر در هفته دوازدهم، دربی بین سایپا و پیکان، در هفته دهم، دربی تهران بین تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، شهرآورد بین دو تیم نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان و شهرآورد ذوب آهن و سپاهان اصفهان در هفته ششم برگزار می شود.

پس از این جایگاه ۴ تیم باقی مانده، یعنی تیم های شهرخودرو مشهد، گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و فولاد خوزستان با کمک رضا ناصحی، کاپیتان و بازیکن سابق پدیده مشخص شد. با توجه به مشخص شدن جایگاه های تیم ها، برنامه هفته اول لیگ برتر  به شکل زیر در آمد:

نفت مسجد سلیمان - تراکتورسازی تبریز

ذوب آهن - سایپا

ماشین سازی تبریز - استقلال تهران

گل گهر سیرجان - نساجی مازندران

شاهین بوشهر - سپاهان اصفهان

فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان

پیکان تهران - شهر خودرو مشهد

پرسپولیس تهران - پاس جنوبی جم

که بازی افتتاحیه نیز بین تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

گفتنی است که در حاشیه این مراسم از جام لیگ برتر ایران در فصل آینده نیز رونمایی شد اما باز هم تاکید بر این بود که با توجه به رعایت نشدن تمهیدات لازم، زمان شروع لیگ و زمان برگزاری بازی ها هنوز مشخص نیست و شروع لیگ برتر هنوز هم نامشخص است.

کد خبر 384983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.