۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

تاج: سه شرط برای شروع لیگ لازم است

قرعه کشی، شرط شروع لیگ نیست
تاج: سه شرط برای شروع لیگ لازم است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: صمیم جدی بر این است که ورزشگاه هایی که در آن، نور، بلیت الکترونیکی و صندلی شماره دار نداشته باشند، مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تاج در مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: اولین ویژگی قرعه کشی امسال، انجام شدن آن در یک شهرستان است و من به یاد ندارم که این اتفاق تاکنون افتاده باشد. هیچ شرطی برای انجام مسابقات لیگ برتر به جز این که به فکر رفاه مردم، دست اندرکاران و باشگاه ها باشیم نیست. تصمیم جدی بر این است که ورزشگاه هایی که در آن، نور، بلیت الکترونیکی و صندلی شماره دار نداشته باشند، مجهز شوند؛ شرط های لازم این است که به نظر ما باید انجام می شدند که در فیفا و AFC نیز رعایت می شوند.

وی افزود: اگر لیگ را برگزار کردیم، در آن دسته از ورزشگاه هایی برگزار می کنیم که این سه شرط در آن ها رعایت شده باشند و قبل از آن نیز شروط دیگری بوده که به تدریج انجام شده اند و اگر مسئله دیگری باشد، سعی می کنیم به زودی این مسائل را حل کنیم. ویژگی بعدی لیگ امسال یک پیوست انضباطی است که هرگونه ناهنجاری و اعتراض به داوری مساوی با صدور سریع رای است که این مسئله نیز برای کمک به فوتبال کشور است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: همینطور مسئول امنیت لیگ نیز مشخص شده است که به لیدر ها و مشوق ها از طریق باشگاه ها وصل می شوند و وضعیت سکوها را مدیریت می کنند و نیروی انتظامی چند قدم دورتر می ایستد و امنیت سکوها هنوز هم با باشگاه ها است. قرعه کشی لیگ امشب انجام می شود اما شرط شروع لیگ نیست.

کد خبر 384982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.