بوستان‌های منطقه ۱۱ میزبان برنامه‌های تابستانه

مدیر منطقه یازده شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های نشاطستان ویژه تابستان در محلات مختلف شهر اصفهان برگزار می‌شود، همزمان با آن غرفه‎هایی نیز به مناسبت‌های مختلف و در چهارچوب رویدادها، رخدادها و تقویم تاریخی برپا می‌شود.

حمید اشرفی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ با هدف ایجاد شور و نشاط شهری برنامه‌های مختلفی همچون نشاطستان، تابستانه و چتر کرامت را برگزار کرده است.

وی افزود: اجرای ۱۰ برنامه جشن بزرگ شهری در بوستان‌های سطح شهر با عنوان نشاطستان، چتر کرامت، اجرای حدود شش برنامه آموزش مسائل شهروندی در قالب جنگ و جشن‎های شهری در فضای بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و اجرای چهار برنامه تفریحی با عنوان زنگ تفریح و بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌های برگزار شده در سطح منطقه بوده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای دو برنامه ویژه شهروندان ارشد در قالب بازی و نشاط، تصریح کرد: این برنامه برای شهروندان در سنین بالای ۵۰ سال و در پارک امام رضا برگزار شد، در این برنامه همسران همراه یکدیگر و بانوان و آقایان به صورت جداگانه در برنامه‌های ویژه شهروندان ارشد شرکت کردند.

وی افزود: برگزاری جشنواره دو روزه "راه و چاه" به مناسبت هفته پیشگیری از اعتیاد در بوستان امام رضا(ع) نیز از جمله برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، این برنامه در قالب جشن و برنامه دو روزه و برنامه‌های روانشناسی پنج روزه انجام شد.

اشرفی با اشاره به برنامه‌های این منطقه در روزهای آینده، عنوان کرد: برنامه‌های دهه ولایت ویژه شهروندان از ۲۵ مردادماه آغاز می‌شود و تا یکم شهریور ماه ادامه دارد، شهروندان می‌توانند جزئیات برگزاری برنامه‌های منطقه ۱۱ را در کانال تلگرامی منطقه دنبال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت فرهنگی شهرداری منطقه تماس بگیرند.

وی گفت: برنامه‌های نشاطستان در محلات مختلف شهر اصفهان برگزار می‌شود، اجرای برنامه‌ها پارک شهاب، پارک خیابان لیمجیر، پارک مدافعان حرم و پارک بهشت در محله سودان، پارک امام رضا در محله رهنان و پارک تقی یار با هدف افزایش نشاط و شادابی در شهروندان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های تفریحی از جمله استندآپ کمدی، مجری‌گری، تقلید صدا، نمایش‌های طنز و کمدی با موضوعات اجتماعی و اجرای موسیقی‌های سنتی در منطقه است که  مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: برپایی غرفه‌های آموزشی و فرهنگی از جمله روانشناسی، حفظ قرآن و غرفه‌های مناسبتی در کنار برنامه‌ها از جمله خصوصیات برنامه‌های تفریحی و فرهنگی منطقه بوده است.

اشرفی تصریح کرد: این غرفه‎ها به مناسبت‌های مختلف و در چارچوب رویدادها، رخدادها و تقویم تاریخی برنامه‎ریزی و برپا می‌شود که در این راستا می‌توان به برنامه افتتاحیه ایستگاه سلامت منطقه ۱۱ همراه با برپایی غرفه‌های مرتبط با سلامت جسم و روح شهروندان و برنامه‌های جانبی مثل ابربازی‌ها اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نیز جلسات روانشناسی برای کمک به خانواده معتادان تدوین و برنامه‌ریزی شد.

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان طراحی کرده است؛ ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه شامل برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 384906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.