با مشاهیر اصفهان در تخت فولادشناسی آشنا شوید

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: بیستمین دوره عمومی تخت فولادشناسی در نگارستان امام خمینی(ره) و با تمرکز بر مشاهیر مدفون در تکیه های میرفندرسکی و سیدالعراقین، برگزار می شود. 

به گزارش ایمنا، سید علی معرک نژاد با اشاره به برگزاری دوره های عمومی آموزش تخت فولاد شناسی برای همه گروه ها و اقشار مردمی در شهر اصفهان، اظهار کرد: این دوره بیستمین دوره عمومی تخت فولاد شناسی است که با تمرکز بر مشاهیر مدفون در تکیه های میرفندرسکی و سیدالعراقین برگزار می شود و در این دوره تاریخچه تخت فولاد، تخت فولاد از نگاه سیاحان داخلی و خارجی و جاذبه های معماری دو تکیه میرفندرسکی و سیدالعراقین مورد بررسی قرار می گیرد. 

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: شرکت کنندگان می توانند در کنار آموزش های عمومی از موزه سنگ تخت فولاد نیز بازدید کنند. 
وی با بیان اینکه این دوره ها طی چهار هفته، (چهار پنجشنبه) برگزار می شود، تصریح کرد: مجموع ساعت این دوره آموزشی چهار ساعت و ۳۰ دقیقه خواهد بود و برای شرکت کنندگان گواهی حضور صادر می شود. اولین جلسه این دوره، پنجشنبه هفته جاری( ۱۷ مرداد) خواهد بود.  
وی با بیان اینکه هزینه شرکت برای هر دوره آموزشی مبلغ اندکی است، گفت: البته برای افرادی که به صورت گروهی و یا از طریق انجمن و سمن ها در این دوره شرکت کنند تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین این دوره آموزشی برای افرادی که از مناطق کمتر برخوردار حضور پیدا کنند، رایگان خواهد بود.
مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان اضافه کرد: افرادی که در دوره عمومی تخت فولادشناسی حضور پیدا کنند در ادامه می توانند در دوره های تخصصی که از سوی مجموعه تخت فولاد برگزار می شود نیز حضور یابند. 
لازم به ذکر است متقاضیان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۶۶۳۶۶۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 384843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.